søndag den 1. april 2012

Yeahhh jeg er bare såååå glad for min nye dims

Jeg tog jo lidt modstræbende afsted i går for at købe tøj....det var lidt af en katastrofe og lettere surmulende gik jeg ind i Panduro for at i det mindste snuse til kreativiteten. På vejen ud af døren får jeg øje på sådan en nøgle-dims (kan ikke huske hvad den hedder, migræne-medicinen går min hjerne lidt grødet).

Sådan en nøgle-dims måtte jeg altså bare ha' og på vejen hjem i bilen kommenterede han, at jeg da godt nok blev glad for den der nøgle-dims, for jeg havde smilet og været glad lige siden.


Jamen jeg æææællllsker jo min Panduro Hobby i Kolding og nu glemmer jeg den aldrig....som om det også kunne lade sig gøre....hø hø.

I mit næste liv vil jeg være Panduro Pige og det kommenterede jeg også i butikken og den super søde ansatte (Jette) kunne ikke lade være med at grine over min mands på én gang forstenede og forskrækkede ansigtsudtryk.......han forestiller sig åbenbart at vi skal være sammen i fremtidige liv...hmmm nice to know ;D

1 kommentar:

  1. På godt gammel dansk heddet sådan en nøgledims... Key hanger

    SvarSlet