tirsdag den 24. april 2012

At kende sin plads...

...er bestemt vigtigt, for vores to katte.


Ja, ja det er gået lidt over gevind med de der papkasser til kattene. Nu ligner stuen snart et lager igen, men et dejligt lager med katte....hi hi....uh hvem der bare havde 30 katte? Jeg ville ønske mig MANGE katte, langt gråt hår (er på vej med det projekt) og så ville jeg være den der sære gamle kvinde med de mange katte....ja det ville da være livet...eller ? På den anden side vil jeg også gerne forblive gift med min dejlige mand og han kan ikke leve med mere end to katte ad gangen. Og jeg vil på ingen måde undvære manden i mit liv, så jeg nøjes med to katte i husstanden ;D

8 kommentarer:

  1. He he ;0) De er ikke røget ud endnu de kasser ;0)
    Forleden da jeg var ude og hente foder til mine dyr, snakkede jeg med en halvstor sort meget kælen killing, den havde de grønneste øjne. Det har jeg ikke set før, jeg var så klar til at tage den med hjem men det går jo ikke med den åndsvage vej :0(

    SvarSlet
  2. Hæ, hæ, så deler vi en drøm :) Men min mand vil heller ikke have mere end 2 katte ad gangen :(

    SvarSlet
  3. Hehe... måske du kunne pynte papkasserne med en omgang tapet, så de blev mindre papkasse-agtige at se på? ;o)

    SvarSlet
  4. Papkasser ja det er utrolig så glad de er for dem, jeg havde også et par stykker stående og flere kurve men ikke nok med det så kom Janni også med en og nu er det kun den der kan bruges,så nu er det med at få rydet op.
    Sjovt du siger det med 30 katte. Min mad og jeg blev enig om at når vi blev gammel vil vi have en lille trækvogn og flytte ind til byen og så hver dag udstyret med vogn og skåle og kattemad ud og give alle katte mad. Sm;)er

    SvarSlet
  5. Du må få dem camouflagemalet så de falder ind med møblerne.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Lis: er det kattene eller kasserne der skal males?
    Jeg hører også til staklerne, der har forbud mod flere en to katte, så da den gamle nabo skulle på plejehjem og skulle af med to halvstore katte måtte jeg være lidt kreativ (vi havde jo Rivejernet i forvejen).
    Jeg mener jo stadig, jeg tilgodeså alle: Manden ville have den røde kat, datteren ville have den grå - og jeg ville gerne have begge. Alle fik det, som de ville have det ;-) siger jeg.
    Nu har vi kun to katte, Rivejernet og den grå. Lille røde Alfred er bare en reserve.........

    SvarSlet
  7. Nåårh, de er søde. Mine elsker de store ikea-poser:-) Jeg har også 2 og forbud mod flere... Kan nok hellere ikke lige overskue at have flere til at sove på mave og ben til natten:-)
    Tænker tit på KIm Larsens "kattemor"... og tænker, gad vide om det er der jeg ender..
    Er de søskende, dine?

    SvarSlet
  8. Haha, jeg kan sagtens følge dig; jeg har det lige sådan med hunde (har dog kun én af slagsen)

    SvarSlet