søndag den 8. april 2012

Med hjertet på det rette sted

Vi er ved at støbe træer (knap 2 meter høje) til konfirmationen og jeg er med i processen med at placere grenene i cementen. Jeg overlevede kvalmen fra i går...heldigvis er det ikke hver gang jeg får kvalme af migræne-medicinen.

Èn af grenene havde et hjerte i midten.


 Desværre var grenen brækket...ellers havde jeg da ladet den sidde og pynte så fint.


Der støbes også fade til borddekorationerne. I fadene skal der monteres sådan nogle bonzai-tråde......som skal snoes rundt om reagensglas, hvor der selvfølgelig skal blomster i. 


Og der er mere sand til at støbe med, så jeg tænker på alle mulige og umulige projekter, mens manden min sukker dybt. 


Tror at søndagens energi rækker til at overraske familien med friskbagt franskbrød eller boller.

8 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er en gren fin.. !

    Synes det lyder som noget at en mundfuld I har gang i ... Det bliver sikkert flot !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Det var da lidt sjovt med det hjerte:-)

    I går da helt amok, glæder mig til at se hvad det bliver til..

    Fortsat God Påske

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hej fin gren. Jeg har lige en lille sidegevinst til dig ville sende det som en overaskelse, som jeg skrev på min blog men men det kan man jo ikke uden en adresse så vil du sende den til mig ida.a@dlgmail.dk
    kram til dine dejlige katte fra pingo og den hvide/søde kat oppe ved Rene
    Ida

    SvarSlet
  4. Dejligt med inspiration... vi har konfirmation næste år for sidste gang men ku' godt bruge nogle drenge-ideer.
    De to forrige var tøser og det er nu lidt nemmere syntes jeg ;0)

    SvarSlet
  5. En smuk gren, den håber jeg du gemmer og bruger til noget skønt senere ? Kunne være flot i små bidder, som dekoration i noget.

    Lækkert med nybagt franskbrød, uhm det må jeg vist lave imorgen.

    kh. Lis

    SvarSlet
  6. Det ser fedt ud Lene - glæder mig til at se det færdige resultat. Uha al den tid I får når konfirmationen er over. Kh Dorthe

    SvarSlet
  7. Det glæder jeg mig til at se - for der kommer vel et billed ;o)

    SvarSlet
  8. Smiler Lene er sikker på de bliver helt fantastisk og noget der rigtig kommer til at pynte så skal manden nok blive god igen :-)Er sendt en mail håber du kan bruge det sidder og tænker på jeg nok vil male dem med en pensel når de er så store og brug evt vægmaling vil du så have dem blanke så kan du afslutte med en gang lak på vandbassis Knus glæder mig til at se dem færdig Else

    SvarSlet