onsdag den 18. april 2012

Tid til overspringshandlinger...

 ...har jeg på ingen måde, men fristelserne er jo for store, når man lige skal kigge ind på Pinterest...damn den tidsrøver.

Fandt denne her diy på armbånd og så havde jeg lige en rest zpaghetti-garn fra hende her ...tænke tænke...jow da, lidt fingerstrik er der altid tid til....det tog heller ikke mange minutter, såååhhh det går vel nok ;D


Armbåndet er lavet på 3 fingre, men jeg tror nu at jeg vil prøve én med to fingre en anden dag og i en anden farve, men ser helt klart muligheder i ideen.

5 kommentarer:

  1. Du er nok tilgivet, for det var da en hurtig overspringshandling ? eller hvor lang tid tog det :))

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Åh så fint, tack för god inspiration :)

    Lena

    SvarSlet
  3. Hmm.. jeg ville nok slendre garnet (gammel vikinge teknik til fletning af bånd) Det skal prøves, hvis jeg får fat i noget garn =)
    Flot ser det altså ud!

    SvarSlet
  4. Frøken Fogh: super god idé. Havde lige glemt den gamle teknik...slendrede meget med mine håndarbejdselever og det bliver så fint.

    SvarSlet
  5. Hehe.. jeg har netop også brugt det meget med børn. Både i håndarbejde og historisk værksted. Mon vi får en prøve at se?

    SvarSlet