fredag den 13. april 2012

En god frokost efter en god handel

Nu hvor opvasken er klaret...efter kagebagningen i morges.....har jeg haft god tid til at kigge på de fine sager, som jeg har købt hos www.fjensenhandel.dk: bonzaitråd og reagensglas (fyrfadslys og dekorationsstenene er ikke fra den fantastiske netbutik).

Selvfølgelig købte jeg også lidt andet :D....bl.a. et par glas-krystaller til at hænge op i sådan lidt feng shui-stil. Jeg opdagede netbutikken i min søgen efter reagensglas til borddekorationerne og fandt www.fjensenhandel.dk, hvor priserne er såååååå lave, at jeg næsten bliver nødt til at gå til blomsterbinding igen. Og servicen, ja den er altså i über-klasse, så det er næppe sidste gang jeg handler dér....selv min kære mand er begejstret ;D.


Reagensglassene skal bevikles med bonzaitråden og stikkes i den støbte flise/fad. Det endelige resultat, får I ikke at se før efter den store dag, men jeg tror at det bliver rigtig fint og lige efter sønnens hoved....det er jo også ham der har bestemt det hele, mens mor blot er arbejdsslave.....ikke meget anderledes end til hverdag.

1 kommentar:

  1. Det lyder jo som om det var her hjemme, det med småt.

    Jeg glæder mig til at se dekorationen.

    Kh. Lis

    SvarSlet