tirsdag den 3. april 2012

Første møde med krea-klubben

Jeg er jo blevet inviteret med i en krea-klub og det var bare sååååå hyggeligt og jeg glæder mig vildt til næste gang.

I går var det hos Mette og hun bor simpelthen så dejligt ude på landet....der var rådyr i haven og jeg var solgt! Elsker rådyr i det fri. Mette havde også to lækre katte...ja ja jeg er jo katte-gal, så selvfølgelig skal de jo nævnes i dagens indlæg ;D.


Mit medbragte nørkleværk var...eller skulle ha' været....de hæklede lapper til Laila's pyntepuder, men jeg glemte skisme det stykke jeg skulle arbejde ud fra, men så måtte jeg jo hæfte ender.

4 kommentarer:

  1. Det var rigtig hyggeligt at møde dig Lene. Glæder mig til vi ses igen :0)

    SvarSlet
  2. Tak for i går, det var som altid en fornøjelse :-)

    SvarSlet
  3. Dejlige farver ! Lyder hyggeligt.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle dejlige farver du har valgt Lene, til din smukke pude.

    God Påske, Stine:)

    SvarSlet