fredag den 27. april 2012

Der knokles.....

...på livet løs.


Reagens-glassene er beviklet med bonzai og klar til montering på bord-dekorationerne. I går fik vi mange ting klaret, men troede også mindst at jeg skulle dø af stress. Vi var bare nød til at knokle løs i går, for i dag skal vi til middelalder-marked...tror jeg det var...., som skolen afholder. Som de totalt overskuds-forældre (?) vi er, møder vi selvfølgelig op og støtter arrangementet. 

Og så skal der hentes blomster handles ind, bages og gæstebogen skal samles og alt det andet...og så har jeg et stort ønske om at besøge vores kære, kære nabo der er kommet på sygehuset med. Jeg sad ved computeren i onsdags og så pludselig at ambulancen holdt hos min kære nabo. Han har været syg i lang tid og nu en blodprop i hjernen....øv osse. 

1 kommentar:

  1. Lene, Lene, Lene, jeg ELSKER simpelhen dine indlæg om konfirmation. Du er sindsyg kreativ og hold kæft hvor kommer det til at se OVER-SKØNT ud.
    Åhh stakkels nabo :(

    SvarSlet