lørdag den 21. april 2012

Retro-mekka

Jeg var lige et smut på Brørup Marked i går for at kigge efter blomster til konfirmationen (og fandt dem i den lokale SuperBrugsen), men hold da op, hvor var der mange skønne ting, at kigge på.

Syntes at jeg så den ene retro skønhed efter den anden, men nu er jeg jo ikke selv til retro-stilen, så jeg kunne snildt gå forbi.

Havde nu også besluttet, at jeg IKKE skulle fristes af noget, men da jeg så de sødeste metal rådyr til 25 kroner pr. stk. måtte jeg bare eje. (jeg bliver aldrig færdig med rådyr, ræve, nøgler og katte ;D)


Og da jeg så havde brudt aftalen med mig selv, kunne jeg jo lige så godt købe fortsætte....og det blev til denne super-skønne brødkasse (60 kroner).

Efter konfirmationen skal jeg helt klart afsted igen. Der var så mange fine ting, hvor jeg tænkte "ej hvis jeg lige maler den der, såå......." , min kreahjerne gik helt amok og jeg kan da slet ikke vente til næste markedsbesøg. 

På vejen hjem kiggede jeg da også lige forbi genbrugsen i Bække ;D Jow, når markedsblodet først ruller, er det ikke til at stoppe ;D

4 kommentarer:

  1. uha kender den alt for godt. men jeg plejer at sige til mig selv hvor skal jeg gøre af det, jeg har altså ikke plads. men det er jo dejlig at se muligheder. ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Det lyder som et rigtig dejligt marked, Lene,
    skønne fund.

    god lørdag, kh. Stine:)

    SvarSlet
  3. Jeg var også både i Egtved og Bække i torsdags, hvor jeg også fandt guld

    SvarSlet
  4. Flotte sager du fandt på din vej.

    Er det imorgen sønnen skal konfirmeres?

    Skøn aften til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet