fredag den 4. marts 2011

GIVE AWAY

Så blev jeg færdig med min første GIVE AWAY og jeg håber at den har interesse i blogland.



SÅ KOM OG VÆR MED OG VIND ET HÆKLE-ETUI
den heldige vinder kan vælge mellem disse 8 hækle-etuier: der er 6 store og 2 små etuier.
(jeg har forsøgt at lave nogle forskellige udtryk, så der er noget for enhver smag)


REGLERNE FOR AT DELTAGE I DENNE GIVE AWAY ER:

(som de oftest er ude i blogland)

1 lod: skriv en kommentar til indlægget her.

2 lodder: skriv en kommentar og lav et billed-link til denne GIVE AWAY.

SIDSTE FRIST FOR DELTAGELSE ER DEN 28. MARTS 2011

(mon ikke der er lang tid nok eller hvad?)

Hækle-etuiet blev til, da jeg en dag, blev så uendelig træt af altid at have mit hækle-grej i en frysepose, når jeg ville tage det med ud af døren. Jeg satte mig ned og tegnede og her kan I se resultatet:

Etuiet her er mit eget og er ikke med i min GIVE AWAY - men I kan se ruminddelingen....

Her er tilgengæld et nærmere kig på de hækle-etuier, som vinderen af denne GIVE AWAY kan vælge mellem:

1. Lyseblå model med cup cake applikation.

Der er altså kommet et lille rødt broderet kryds ved siden af det lyserøde kryds siden billedet blev taget.


2. Æble-model




3. Ugle-model i orange fløjl.



(denne udgave har "navneskilt" på bagsiden)


4. Ugle-model i sort fløjl med gult broderi





5. Rød model med lys grøn fløjl



6. Svampe-model i cerise fløjl





7. Lille model med cup cake stof




8. Lille model med lilla fløjl

231 kommentarer:

  1. Ih altså Lene - du er en knag til de hækleetuier - de er så fine alle sammen:-))
    Jeg deltager med et lod.
    Knus Trine

    SvarSlet
  2. Kære Lene

    JA de er SKØNNE er helt syg med uglen/træet SÅ fint og alle har de noget for sig.
    Selvføgelig er jeg med ;-))

    KH

    SvarSlet
  3. jeg vil mægtig gerne vinde nummer 8 :-)

    SvarSlet
  4. -så jeg deltager med 1 lod...

    SvarSlet
  5. Det står jeg lige og mangler, men vidste ikke, det hedder et hækleetui.
    Super design og skønne stoffer.

    To lodder, tak.

    Glædelig fredag.
    Kirsten

    SvarSlet
  6. ej hvor er de fine deltager gerne med 2 lodder :)

    SvarSlet
  7. Åhhh den lyseblå må meget gerne lande herhjemme :)

    SvarSlet
  8. De er bare SÅ skønne, hvem kunne ikke godt bruge sådan et. Jeg ville ihvertfald hjertens gerne være indehaver af et. Så jeg smider to lodder i puljen.

    SvarSlet
  9. Hvor er det kreativt! Jeg deltager fluks med et lod!

    SvarSlet
  10. Fantastisk flotte etuier:-) Sådan et vil jeg meget gerne vinde, men det bliver svært at vælge. 2 lodder til mig tak:-)

    SvarSlet
  11. Ååh hvor er de fine... Lige det jeg mangler som ny ud i hækleriet :-) jeg er med på et lod... Og skulle jeg være heldig så er mit yndlings det lille i lilla fløjl med blomsterne :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er de utrolig flotte! Jeg er helt vild med 3 og 4!!! Wauw!

    SvarSlet
  13. Hvor er de flotte. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod! :-)

    SvarSlet
  14. SÅ fine:) 2 lodder til mig tak:)

    SvarSlet
  15. Ihh hvor vil jeg altså gerne vinde din give away, jeg deltager med 1 lod.
    kathrine

    SvarSlet
  16. Ih hvor er de fine, er ganske forelsket i både ugle og svamp, og vil mægtig gerne være med.

    SvarSlet
  17. Nøj, hvor er de flotte.

    Jeg vil rigtig gerne deltage med 1 lod.

    Og hvis jeg skulle være heldig, er det fuldstændigt ligemeget hvilket etui jeg får, da de er super skønne alle sammen.

    God weekend.

    Kh. Dianna

    SvarSlet
  18. Ej hvor er de seje de etuier.. Dem må jeg lige håbe jeg er heldig nok til at kunne vælge et af til at holde styr på mine hækle ting.. :-) Jeg deltager med to lodder.. :-)

    SvarSlet
  19. Super søde... 2 lodder til mig (nr 4 el 5 eller?)
    og så fik du da også lige en fast læser mere ;0)

    SvarSlet
  20. Jeg vil gjerne være med på trekningen din. Vil gjerne ha nr 3 eller 4.

    Ha en fin helg.

    Siloje

    SvarSlet
  21. Jeg ville elske nr. 3! 1 lod til mig. Kan man evt købe den, hvis det ikke er den vinderen vælger? Kh Stine

    SvarSlet
  22. De er fantastiske!! Vil sindsygt gerne vinde et, deltager med 2 lodder!!

    KH Berit

    SvarSlet
  23. Åh, sådan et kunne jeg godt bruge. Jeg er især vild med nr. 2 og 3 - nok mest den sidste, hvis jeg skal vælge:) Jeg er med på 2 lodder og har samtidig meldt mig under fast-læser-fanen:) Glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  24. Hvor er de fantastiske ;0)
    Kender godt det med hæklenål i frostpose når man skal ud af døren ;0)
    Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  25. viuuutthhh.... viuuuhhh...
    Jeg er med på et lod :O)

    SvarSlet
  26. To lodder til mig. Neiii hvor er det svært at vælge. Men cupcaken er jeg helt vild med.

    SvarSlet
  27. Så herlige hekleetuier! Jeg linker ikke, men legger meg til som følger fordi her er så mye pent og inspirerende. Kansje jeg får to lodd likevel? ;p

    Jeg liker ugle-motivet på orange fløyel best.

    SvarSlet
  28. Jeg deltager meget gerne med to lodder :)

    SvarSlet
  29. Wauw hvor er de bare super flotte, ejjjj jeg krydser bukker nejer og håber inderligt jeg vinder et af disse smukke etuier... et lod til mig.. Kh Janni

    SvarSlet
  30. Jeg er helt vild med dem :) jeg vil gerne være med.
    KH/Anne-Birte

    SvarSlet
  31. Jeg er helt tosset med etuiet med uglen og træet. Jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  32. Wauw de er flotte, jeg vil gerne være med. Smider 2 lodder :)

    /Rikke

    SvarSlet
  33. Jeg ere selvfølgelig med på 2 lodder!!
    Super flotte...

    SvarSlet
  34. Hejsa..hvor er de fine og sikke en inspirerende blog, er straks tilmeldt og glæder mig til at følge med. Jeg er vild med hækleetuiet med uglen med sovekammerøjnene.
    Hvis du følger med hos mig kommer der også snart en give-away.
    Deltager med to lodder.
    KH Mia

    SvarSlet
  35. Ej, hvor er de bare søde - praktiske! :)

    Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder,
    og håber at vinde #6.

    - Sara

    SvarSlet
  36. naaj hvor de er flotte, er vild med de cup cakes, er med på 1 lod:)

    SvarSlet
  37. JEg fant veien hit til deg via Tusindfryd - for en fin blogg du har!
    Jeg vil gjerne vinne en av dine lekre hekleetuier: Trekker 2 lodd, og krysser fingrene.
    Jeg har også et bloglotteri på gang hos meg - kikk gjerne innom :-)

    SvarSlet
  38. Nøj hvor er de fine. 3 lodder til mig:-)

    SvarSlet
  39. Hvor er det dog nogle helt vildt fantastisk flotte etuier...
    Jeg har hæklet i rigtig mange år, men har stadig mine hæklenåle liggende i en pose..
    Så nu krydser jeg fingre for, at jeg bliver den heldige vinder, så min nåle endelig kan komme på plads i noget ordentligt..

    Jeg vil supervildtheltogaldeles meget vinde det med uglen og træet, og hopper straks med med 2 lodder..

    KH
    Cristina

    SvarSlet
  40. Hvor er de etuier smarte! Og skulle jeg være den heldige vinder, så bliver det dælme svært at vælge :-)

    SvarSlet
  41. Hov - glemte helt at sige at jeg snupper 2 lodder :-)

    SvarSlet
  42. Jeg vil super gerne deltage med 2 lodder, de bare super flotte.

    god weekend,

    mvh Kristiane

    SvarSlet
  43. Jeg er med:-) Er vild med nr. 3, uglen - og det er jo mit lykketal...men kan også vældig godt lide nr. 2 og nr. 6.

    SvarSlet
  44. Hvor er de skønne! Jeg er til de sorte ugler med glad gul.

    SvarSlet
  45. Jeg er helt vild med den røde og den med de mange cupcakes!
    Jeg er med på 1 lod (Kan ikke finde ud af at linke) :D

    SvarSlet
  46. altså altså hvor er de flotte :-) Jeg vil gerne deltage med et lod

    SvarSlet
  47. Hold op! De er bare flotte - du er meget dygtig. Jeg har mine hæklenåle i en dåse - ikke særlig pænt :/
    Hvis jeg vinder vil jeg vælge nr. 4, det sorte med uglerne.
    2 lodder til mig.
    Klem fra
    mette b

    SvarSlet
  48. Så smukke! Jeg deltager med et lod. didde_louise@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Neeeejjjj hvor er de fine. Jeg er helt pjattet med det lyseblå med cup caken og det med æblerne. Så fin stil:)
    Jeg er med, med 2 lodder, og krydser alt!

    Stine:)

    SvarSlet
  50. De er bare SÅ fine og praktiske de etuier. Håber, jeg bliver lykkens pamfilius og vinder der orange med uglen.
    PS. .....kan man være med med to lodder, hvis man melder sig som fast læser (har nemlig ingen blog, jeg kan linke fra)?;)
    Venlig hilsen Tina

    SvarSlet
  51. Hvor er de fine. Et lod til mig:)

    SvarSlet
  52. De er skønne. Særligt den med æblerne. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    Laura

    SvarSlet
  53. Hej Lene.
    Har for lang tid siden luret på dine geniale flotte hæklehuse. Nu krydser jeg alt for at vinde din give away... Ligger gerne 2 lodder.

    SvarSlet
  54. Et enkelt lod fra mig. Lækre sager!
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  55. Ser super fin ud - vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  56. Hvor er de bare flotte! Lige hvad jeg sidder og mangler. Jeg fedter også rundt med mine hæklenåle, nåle og sakse, så det ville være helt fantastisk at vinde sådan et flot etui.

    Jeg er forholdsvis ny blogger og forsøger at lave et billedlink, så jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  57. Hvor er de flotte. Jeg er helt vild med det med æblerne, så jeg er selvfølgelig med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  58. Ja tak, jeg er også med på 2 lodder. Jeg er vild med uglerne, dem begge to.
    Tina:-)

    SvarSlet
  59. Jeg er med med to lodder istedet. De er bare SÅ fine. Jeg håber en kan blive min :)

    SvarSlet
  60. Man skulle godtnok være et "skarn" hvis man ikke blev vildt glad for at være den heldige , uanset hvilket et af dem man vandt ;-)
    De er utrolig flotte allesammen .
    Birthe

    SvarSlet
  61. Superskønne! Et lod herfra :-) Mette

    SvarSlet
  62. de er fantastisk flotte - vil rigtig gerne gerne vinde nr. 3 eller 4 xxxxx fingre:)
    Jytte

    SvarSlet
  63. Det kunne da være sjovt at vinde, så jeg lægger et lod

    SvarSlet
  64. uhh uhh ville blive så glad for et af dem med uglerne ... smider straks 2 lodder og krydser alt hvad krydses kan ... god solskins weekend til dig

    SvarSlet
  65. Jeg har linket til din giveaway, og synes dine gaver er fantastiske! Jeg kan næsten ikke sige hvilken jeg bedst kan lide, en med ugler.

    www.mit-stuff.blogspot.com

    SvarSlet
  66. J e g m å v i n d e! hvor er de dejlige alle sammen! Jeg deltager med to lodder.
    Måske min fine give away også er noget for dig?

    SvarSlet
  67. Jeg vil da rigtig gerne vinde den "sorte ugle", men deltager kun med 1 lod (synes allerede der er alt for mange der er med :)

    SvarSlet
  68. De er bare flotte!

    Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  69. Hvor er de fine og sikke en super god idé. Jeg med på 2 lodder og vil allerhelst vinde nr. 5 eller 1, men de er alle skønne ;0) Klem fra Anne

    SvarSlet
  70. Kan du ikke lige maile mig på butik@modestoffer.dk eller ringe 22170885

    SvarSlet
  71. Hej. Fantastiske er de. Jeg er med på 2 lodder. Jeg tager hvad der kommer.... Bare jeg vinder ;-)

    SvarSlet
  72. Det er lige sådan et etui jeg mangler. Jeg deltager med to lodder.

    SvarSlet
  73. Uha sådabn en vil jeg gerne vinde, jeg så den du lavede til Wenche i sin tid, den var også super flot!!!!

    SvarSlet
  74. Jeg er med på 2 lodder ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  75. Her sidder jeg og søger som en gal efter en god ide til et Etui jeg kunne sy til mine syting, er så træt af at ha det hele i en pose sammen med 6 kanter og sytråd, og hvad finder jeg, dig og dine vildt fede etuier, og oven i købet muligheden for at vinde et af dem, og jeg har allerede forelsket mig i dine to med uglerne. de er bare fede.

    jeg må blive nød til at deltage med 2 lodder og håber at jeg vinder et fint et med ugler, for jeg er helt lost med ide´r til hvordan jeg selv skulle få syet en.

    Måske har du også lyst til at deltage i min give away :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  76. Oj, så lekre etuier! Jeg tar to lodd! :)

    SvarSlet
  77. Wow... de er godt nok fine :)
    Er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  78. Gud, hvor er de bare søde. Fantastisk idé, håber på lidt held på mit lod!
    Maria fra Hamsterperspektiv

    SvarSlet
  79. Hvor er de bare fantastisk :)
    Jeg er fuldstændig vild med den orange med uglen. Jeg er med på 1 lod, og krydser alt, hvad krydses kan :o)

    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  80. Jeg er dybt forelsket i uglen på # 3, selv om jeg ellers ikke er helt med på ugle-jubel-dillen. Men den er altså for skøn, så jeg smider fluks 2 lodder

    SvarSlet
  81. Skøn skøn blog du har.
    Er selv en meget glad hækle-pige, så denne give away ville jeg ÆLSKE at vinde.
    1 lod til mig, tak

    SvarSlet
  82. Hvor er de bare fine!
    Jeg deltager med 3 lodder, og glæder mig til at følge din blog! :)

    SvarSlet
  83. Wauw!! De er flotte :-)
    Et lod tak....

    SvarSlet
  84. Jeg er da helt sikker med på 2 lodder. Jeg håber, at jeg kan blive den heldige. Jeg mangler deperat orden i mine hæklenåle :o)

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  85. Jeg er da helt sikkert med. Jeg vil rigtig gerne vinde det med uglen og træet, eller det med æbler. Hold op hvor er de fine og lige det jeg mangler..
    Lykke

    SvarSlet
  86. Wauw hvor er de bare flotte. Jeg vil meget gerne være med og hvis jeg bliver den heldige er jeg helt syg med den sort/gule med uglerne.
    2 lodder til mig.
    Jane

    SvarSlet
  87. Ej hvor er det bare nogle fine etuier du har lavet! Håber jeg kan vinde et, med 1 lod :)

    SvarSlet
  88. Ej hvor pudsigt at der også var en give away herinde :) Og lige sådan en som jeg mangler :) Jeg napser gerne nr. 3 eller nr. 6..... eller 7 for den sags skyld :)

    SvarSlet
  89. Hej, sikke nogle lækre etuier. Jeg hækler ikke så meget endnu, men det kommer jeg til :D Jeg vil gerne deltage med 1 lod.... håber jeg vinder :D

    SvarSlet
  90. Super flotte...jeg smider 2 lodder i puljen og X'r fingre for at jeg kan give mine nåle et nyt hjem.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  91. Vilken underbar give away! Älskar äpple-modellen. Två lotter till mig tack!

    SvarSlet
  92. ÅHH HVOR ER DE SKJØNNE.. Kunne tænke mig det med cup caken i lyseblå.. deltager med et lod da jeg er meget ny og ik aner endnu hvordan jeg deler et billede.. SUK - må ha det lært..
    Tænk at skulle ha et itui til alle hæklerierne - de er virkelig smarte..:0)

    SvarSlet
  93. Ha ha .... jeg har også mine hækleting i en frysepose .... jeg må vist hellere deltage med 1 lod og vinde sådan et fint etui :)

    SvarSlet
  94. Total fedt etui - det kunne jeg godt bruge til mine ting

    SvarSlet
  95. Åh, hvor er de fede! Jeg vil VILDT gerne vinde det med æblerne...

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder!

    Venlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  96. Nej hvor er de bare fine!! Er også totalt hooked på at hækle og har tit tænkt at det ville være rart med samling på hæklenålene... for panikken kan jo brede sig når clover hæklenålen er væk... igen. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde er nummer 3 med uglen min favorit ;)
    Julie
    www.owlicioussisters.com

    SvarSlet
  97. Hov glemte helt i min iver... 2 lodder tak :)
    Julie
    www.owlicioussisters.com

    SvarSlet
  98. Ej, hvor de altså bare fine;)
    Et lod herfra tak:P

    SvarSlet
  99. hvor er de dog helt fantastiske, deltager med 2 lodder..

    SvarSlet
  100. Sikke en flot gave, jeg deltager gerne med 1 lod

    SvarSlet
  101. Hold da op hvor er de fine, er med så 3 lodder til mig. Er vild med det lyseblå med cupcaken :-)
    Skøn blog du har, dejligt at finde den.
    :-) Lene

    SvarSlet
  102. D. 28/3 er min mands fødselsdag, så jeg føler mig heldig! Jeg er vild med nr. 1. - elsker de farver!
    Jeg har også lagt et link her: http://frularsenskort.blogspot.com/
    så jeg har 2 chancer :D
    Dejligt at du nu er på dansk!

    SvarSlet
  103. de er fantastiske - jeg er med og er helt fild med
    Ugle-model orange

    x

    margit dot rosenaa at gmail dot com

    SvarSlet
  104. Jeg likte best den oransje ugle-modellen, fiiin! Jeg prøver lykken med ett lodd. Mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlet
  105. Det er da ikke til at lade være med at prøve, sådanne eutuier bliver man jo i godt humør af at se på. have et godt forår.

    SvarSlet
  106. Super flotte og praktiske hækleetuier. Deltager med et lod, og håber at vinde den lyseblå med cup-cake :-)mvh. Elisa

    SvarSlet
  107. Hei fra Oslo :))
    Jeg vil gjerne ha nr 3 eller 7!
    Så veldig fint!!!

    Hilsen,
    Elina
    http://sing-ing-bee.blogspot.com/

    SvarSlet
  108. Jeg vil gerne vinde model nr. 2, altså æblemodellen.
    Jeg er med på 2 lodder!

    Men jeg er ikke så heldig! Så hvis jeg nu sandsynligvis ikke vinder, har jeg så mulighed for at købe den? Eller bare en af dem der er tilbage?

    Mvh. Jenny

    SvarSlet
  109. Er der en større chance, hvis man som mig er blevet en fast læser ;)?

    Jeg synes virkelig de er fine! Og stoffet er super flot!

    SvarSlet
  110. Hvor er de flotte!
    2 lodder fra mig - og hvis jeg er SÅ heldig, håber jeg Uglerne flyver hjem til mig <3

    SvarSlet
  111. Fantastisk idé :-)
    Jeg er med på 2 lodder - og har også meldt mig som fast læser, glæder mig til at følge med!
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  112. Aaajj den chance må jeg være med på :) Især den med uglen og fuglen er suuuper :)
    1 lod til mig :)

    SvarSlet
  113. Jag vill gärna vara med och tävla, 1 lott till mig tack!

    SvarSlet
  114. Lækre!!! Jeg vil gerne vinde med en enkelt lod, tak...

    SvarSlet
  115. De er så lækre :o) Kunne være skøn at få lidt styr på hækle-sagerne! Deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  116. Hold op, hvor er du dygtig..

    Har tabt mit hjerte til nr. 3 - det smukke, retro ugle-etui..

    Krydser fingre for mig 1 lod :-)

    SvarSlet
  117. Sej præmie! To lodder til mig :)

    SvarSlet
  118. Sikke en hyggelig blog!
    Og skøn Give Away....
    Jeg er med på to lodder :-)
    Mvh. Mette

    SvarSlet
  119. Jeg er solgt! Hvor er de alle sammen bare så fine - er faldet pladask for nr 3 - har selv overvejet at lave en ugle pude, men skal bare lige i gang med hele sy-verden :)
    Jeg er med på 2 lodder og og og ...
    Du har også lige fået en fast læser :)

    SvarSlet
  120. Hvor er de fine. Det er jo ikke til at vælge. Håber SÅ meget at jeg vinder. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    Kh Line.

    SvarSlet
  121. Næh, hvor er de fine. Jeg hopper på med ét lod - og hepper på den med paddehatten :-)

    SvarSlet
  122. Jeg har allerede min helt egen favoritter blandt de smukke etuier. Jeg håber virkelig jeg vinder og smidder 2 lodder i puljen:-)

    SvarSlet
  123. For nokre nydelege etui!

    Eg veit kva eg vil ha når eg vinn på loddet mitt;o)

    Ha ein fin dag!

    SvarSlet
  124. Jeg vil rigtig gerne være med, med 1 lod.
    Håber jeg vinder, mangler virkelig meget sådan et etui!
    Sanni

    SvarSlet
  125. Hold da op nogle flotte og forskellige etuier du der har lavet. Jeg deltager med 1 lod. Skulle jeg være den heldige, så kunne jeg godt tænke mig nummer 1.

    SvarSlet
  126. Nøj hvor er de bare fede, jeg ville elske at vinde sådan et fint etui :)
    jeg deltager gerne med 2 lodder :)
    hav en dejlig weekend.
    KH Micha

    SvarSlet
  127. De er bare SÅ fine! To lodder til mig, tak :-)
    Fortsat god weekend!
    Bebe

    SvarSlet
  128. Sikke en fin give away!! Vil meget gerne deltage, og vil meget gerne vinde ;-)
    2 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  129. HVOR ER DE FINE ER VILD MED DEM ALLE. 2 LODDER TIL MIG, TAK..........

    SvarSlet
  130. Er lige blevet opmærksom på din dejlige blog og har meldt mig som fast læser. Vil megagerne deltage i lodtrækningen om de skønne etuier med 1 lod.

    SvarSlet
  131. Nøj, hvor er de fiiine!!!
    Jeg smider et enkelt lod i krukken, og håber at være heldig.

    SvarSlet
  132. hvor er de fede.. den med uglen og træet er da bare for fed og kender alt til "problemet" med fryseposen...

    SvarSlet
  133. Nøj, hvor er det altså bare nogle helt fantastisk fine hækle-etuier du laver!!!
    Jeg ville elske at vinde uglen og smider straks 2 lodder i puljen mens jeg krydser hvad krydses kan!!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  134. Jeg vil også gerne være med her - hvordan kan man ville andet med så lækker en give away.
    To lodder til mig, tak

    SvarSlet
  135. Hold da op hvor er de alle smukke.
    Jeg vil krydse alle mine fingre og tæer :-)

    SvarSlet
  136. 3 lodder tak, er vild med de lilla/lyserøde blomster og grønne æbler :)

    SvarSlet
  137. Åh er blevet forelsket i dem med ugler :D 2 lod til mig tak

    Hvis du godt kan lide søde tegninger skulle du tage et kig fordi min blog :
    http://chhans-tegneblog.blogspot.com

    Du er selvfølgelig osse velkommen på mine andre blogs :)

    SvarSlet
  138. så vakre...vanskeli å velge en favoritt!!
    2 lodder til meg :)

    SvarSlet
  139. Nej hvor er de fine... Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  140. Åh wauw...hvor er de fine...jeg vil da super gerne deltage med et lod (har endnu ikke fundet us af hvordan jeg linker med et billed...)så indtil der bare 1 lod...så håber jeg det er det er af de meget heldige ...Den med ugelen...nej svampene...nej blomsterne...nej cupcaken...nej..
    Skøn blog du har :O)

    SvarSlet
  141. Hvor er de fine, det bliver da umuligt at vælge, hvilken, der er mange fine, men måske en af uglerne.

    Jeg vil gerne deltage (1 lod), og håber på at vinde. Jeg hækler godt nok ikke rigtigt endnu, men det er mit ønske at komme mere i gang. Men etuiet kan skam også bruges til strik, det man lige skal have med "de vigtigste pinde".

    SvarSlet
  142. Hvor er de bare afsindigt flotte. Jeg vil gerne deltage med et lod.
    Venlige hilsner Mette

    SvarSlet
  143. Blogland er da et fantastisk sted! Jeg vil også gerne deltage med et lod - så kan jeg måske få hæklegrejet ud af min (ikea)-frysepose! :)

    SvarSlet
  144. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  145. For noen fantastiske hekleetuier.
    Jeg deltar gjerne med ett lodd.
    Ønsker deg en strålende dag videre.

    Mvhastrid.d@gmail.com

    SvarSlet
  146. så fine, jeg deltager gerne med 1 lod,

    maja

    SvarSlet
  147. Så utrolig fine hekleetuier.
    Jeg vil gjerne ha et lodd takk.
    Ha en vidunderlig dag.
    Hilsen Caza

    SvarSlet
  148. HVor er de flotte. Jeg er helt solgt til den med uglen og orange foer. Jeg må igang med at kontruere min egen model hvis jeg ikke vinder her.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  149. De er da super-fede :O) Deltager gerne med 700 lodder.... nå, ok - deltager så med 1 lod og håber jeg er heldig! Vil gerne vinde en med ugler!

    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  150. Hvor er de skønne alle sammen, er med på 1 lod.

    SvarSlet
  151. Rigtige fede ituer - uanset nr, så ville mine hæklenåle og jeg være taknemlige - så jeg deltager med 3 lodder : )

    SvarSlet
  152. Nøjjjj hvor er de flotte! Er med på 1 lod.
    VH Stine

    SvarSlet
  153. 2 lodder til mig, og svært at vælge men det nå blive nr 1.

    SvarSlet
  154. jeg synes de er fantastiske.. gid jeg vinder..
    jeg kun en lod, men hvilken lod, den må der være
    held på..ta mig ta mig mig mig.. nåh nej..
    det var vist kun i folkeskolen det gjaldt..
    håbe håbe..

    SvarSlet
  155. Nej hvor er de flotte. Jeg deltager med et lod og håber på held denne gang for mit hæklegrej bor også i en frysepose.

    Kh Mette

    SvarSlet
  156. hey - jeg smider også lige 1 lod i puljen og håber på lidt held :O)

    Hilsen Karen

    SvarSlet
  157. Superfine etui :)
    Eg vil gjerne ta 1 lodd.
    Helsing Kristin

    SvarSlet
  158. Neeeeiii hvor er de fine. Deltager med 1 Lod. Kh Johanne

    SvarSlet
  159. 1 lod til mig! Mand, hvor er de fede. Kan slet slet slet ikke vælge.

    SvarSlet
  160. Vilka fina vinster. Modell nr 3 är min favorit! Jag chansar med 2 lotter.

    SvarSlet
  161. Hvor er det en lækker præmie. Jeg er mest forelsket i det orange med uglen og det lilla med blomsterne, men de er alle sammen skønne. Åhh, hvor jeg håber, at det bliver mig der er den heldige :o)

    Kh. Irene

    SvarSlet
  162. jeg er bare forelsket....
    hold op for en lækker give away...
    alle etuier er smukke og fyldt med sjæl...
    laver straks et link på min blog
    kh♥

    SvarSlet
  163. Jeg kan se min hilsen ikke er ankommet. Noget er gået galt.
    Så i stedet for 1 i første omgang, er jeg da i stedet på 2 lodder.
    Jeg linker straks søde Lene.

    Karen

    SvarSlet
  164. Hei hei!
    Så fantastisk flotte hekle-etuier!
    Jeg vil gjerne være med - 1 lodd!
    Alle er jo så flotte!

    SvarSlet
  165. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  166. Så er der sket noget på min blog igen -jeg har nemlig skyndsomt lavet et link til denne fede give-away!! 2 lodder til mig, tak! :)

    SvarSlet
  167. Jeg vil gerne være med på 1 enkelt lod - jeg er vild med den med uglen - den er for skøn!

    Mvh Thehuset

    SvarSlet
  168. Jeg vil også gerne være med på 1 lod :)
    Jeg er nemlig helt vild med nr. 3 og nr. 2.
    Virkeligt fine!

    SvarSlet
  169. Jeg er helt vildt med nr.7 den med cupcakes, jeg er med med1 lod

    SvarSlet
  170. åh hvor er de flotte :) jeg deltager med et lod.. hvad hedder det flotte hvide og sorte ugle stof? det ville være perfekt til et lille projekt jeg har :)kh Emma

    SvarSlet
  171. Jeg prøver at linke og deltager med 2 lod.
    De er virkelig fine alle sammen.

    SvarSlet
  172. Det etui med ugle og fugl med friske orange farver er ekstra skønt. Jeg deltager med 1 lod og *håber*.
    Vh Eva
    kvindei30erne@yahoo.dk

    SvarSlet
  173. Åååå herreguuud så fiiiiiiiiiiiiiiiine!!!!!!!

    TO lodd på meg!!!!!!!!

    Og inviterer deg samtidig å bli med på min give away :)

    http://susiandthefrog.blogspot.com/2011/01/susis-give-away-2011.html

    Klem frA Susi

    SvarSlet
  174. Jeg er med på et lodd. Vinner gjerne uglen.

    SvarSlet
  175. Superflotte. Må simpelthen være med på et lod.

    mvh Kay
    (strikkeren.blogspot.com)

    SvarSlet
  176. Kære Lene.
    Hvor ER de smukke, det er helt umuligt at vælge, men jeg er med på 2 lodder og så må jeg jo beslutte mig, når jeg vinder, ikk´? ;O)
    Kh Lene.

    SvarSlet
  177. Hvor er de fine. Jeg er med på 2 lodder og håber at jeg vinder. Så kan min frysepose nemlig godt ryge ud ;o) Kh Sanne / Smykkefryd.dk

    SvarSlet
  178. Waauuu hvor er de fine ... er også ved at være træt af fryseposen ;o)

    Jeg er med på 2 lodder :o)

    SvarSlet
  179. Herlige! særlig den med uglen! er med for ett lodd!

    SvarSlet
  180. Wow så fint, du er utrolig flink. Jeg hadde blitt veldig glad for å vinne en slik flott premie. 1 lodd til meg og jeg gleder meg til å følge din blogg videre, jeg tror vi har mye felles. Klem fra Thora.

    SvarSlet
  181. Wauw! Den orange med uglen er min favorit! Jeg smider lige et lod ind!!

    SvarSlet
  182. Hej ♥ Kanonflotte ting, og jeg deltager med 2 lodder. Den Orange med uglen er absolut min favorit, eller Æble-model ♥

    SvarSlet
  183. Wow, det var virkelig en fin premie! Jeg vil gjerne være med i trekningen:o)

    SvarSlet
  184. Jeg er ny i Blog-land, så jeg er ikke helt sikker på, hvordan man laver et billede-link?! Jeg har i hvert fald fået lavet et link, nok ikke helt korrekt.. men jeg er med på 2 lodder. Jeg er også ny i hækle-land, lige startet på et slumre tæppe, som mankan se på min bog - sigridhaugaard.blogspot.com - så ville elske et af disse meget fine etuier!!!

    SvarSlet
  185. Vil gerne deltage med et lod.. de etuier er simpelthen så flotte

    SvarSlet
  186. Veldig flotte premier du har laget!
    Så praktisk for oss som hekler mye både her og der.
    Min favoritt er nr. 3, ett lodd til meg, pliiis.
    Mvh Mariann.

    SvarSlet
  187. Hvor er de flotte, det bliver vist ret svært at vælge: Ugler, cupcakes, pink, med andre ord 1, 7, 6 , 3 og 4 - jeg håber bare og jeg smider 2 lodder ind.

    SvarSlet
  188. Altså, hvor er det godt tænkt. Jeg er vild med den med svampen nr. 6:) Meget gerne et lod til mig også.

    SvarSlet
  189. for en herlig blogg du her. også fin give away gave...

    jeg er gjerne med og 3 lodd på meg, for gleder meg til å følge deg videre
    klem

    SvarSlet
  190. Oi, dette var virkelig flotte og praktiske kreasjoner! Jeg er med og tar 3 lodd :-)

    SvarSlet
  191. Det godt nok nogle fine hækleituier du har lavet. Jeg vil gerne deltage med et lod.

    SvarSlet
  192. Øhm.. jeg kan ikke huske om jeg allerede har smidt 1 lod i bøtten... pinlyt...
    Men hvis det skulle falde så umådeligt underligt ud at jeg er en vinder - så er jeg mest til en af de 3 sidste af de fantastiske etuier.
    kh Linda

    SvarSlet
  193. Hej! Du har netop fået dig en ekstra fast læser! Skønt at finde endnu en hækler... OG katteelsker. Jeg vil også rigtig gerne være med i din fine give away, så jeg HAR linket til dig på min blog!
    God dag til dig!
    -LisBethLys.

    SvarSlet
  194. Herlighet så fine! Jeg blir med!
    Hilsen Kine Marie :)
    minlilleboble@gmail.com

    SvarSlet
  195. Vilka fina premier, duktig du är. Klart jag tar chansen att vinna ett sånt fint etui. En lott till mig tack : )
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet