torsdag den 19. april 2012

Aften-hækling

Det meste af tiden går jo med at forberede den forestående konfirmation...vil jo så gerne at dagen bliver rigtig god for drengen. Men om aftenen har jeg fri og så hækler jeg lidt på Laila's pudestykker...og spiser slik ;D. 


Nej det gør jeg altså ikke hver aften, spiser slik, men tråd-skålen afslører her lidt slik-papir...skulle lige prøve de fejl-indkøbte Maoam's (drengens yndlings) i den syrlige udgave....og nej de er ikke specielt gode og jeg er ellers meget vild med syrlige sager.

3 kommentarer:

  1. Sikken en fin pude, smuk og sommerlig i farverne. Rigtig god konfirmation, når i når til dagen :)

    SvarSlet
  2. Hvor bliver det fint dit arbejde, dejlige farver.

    Kh. Stine

    SvarSlet
  3. Det er et fint hækleri du har gang i. Lækre farver. og egentlig en god ide med en skål til alle trådender for mine de er at finde alle steder, ups.

    God solskinstorsdag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet