tirsdag den 17. april 2012

Det der med at gå i hi...

....den var jeg helt med på i går. Præcist som yngste-katten i sin yndlings-papirs-pose. Min mand arbejder sammen med en skøn kvinde, der jævnlig sørger for at holde mig med papirs-poser til katten.


Nu er jeg liiige en smule for stor til at sove i en papirs-pose...tror heller ikke at der findes så store poser ;D... men min seng var et fint sted at være i går. Fik pludselig en OMG voldsom migræne, der sendte mig til tælling og dagens mange planer blev skrinlagt....måske skulle jeg starte på de sk...de betablokkere igen. Håber altså at neurologen har et alternativ, for det går ikke med de der betablokkere. Ok de hjælper på migrænen, men jeg bliver sååååååå afsindig træt og har mareridt næsten hver nat (kedelige bivirkninger). Trætheden er virkelig ulidelig, men det er migræne-anfaldene også...what to do?

3 kommentarer:

  1. Søde Lene...

    ... håber at du har det bedre i dag og at migrænen er ovre.

    Knus Stine

    SvarSlet
  2. hejsa
    ..håber at du har fået det bedre. jeg lider også af migræne og har igennem mit liv været ved den ene kloge kone / mand og læge og jeg skal komme efter dig skal jeg. men intet har hjulpet, jeg har fået en ny læge og selvfølgelig havde han også en ide og det har hjulpet på mig, akupunktur, jeg får 15 x 20 min, og det til at starte med hvert halve år, jeg er nu oppe på at kunne "nøjes" med at komme en gang hvert 1 1/2 år. og dertil mente denne kloge mand så at en struktureret søvn ville have en fordel også, altså ikke noget med at sove til 3 timer mere end normal hverdag i weekend, tidligt op og tidligt i seng er sundt for en lille dreng, jeg forsøger der skal jo også være et liv, men jeg kan mærke at i de perioder hvor det lykkes går det rigtigt godt. alt går ikke væk alm. hovedpine er der stadig men migræne-anfaldene har jeg minimeret til en gang i kvatalet cirka. det var bare et lille tip fra en hvor det har hjulpet.

    God bedring
    mvh Mie

    SvarSlet
  3. Øv!! den pokkers migræne, den er ulidelig og kan virklig slå benene væk under en.
    Håber du har fået det bedre, pas nu på dig selv.

    Ha´en skøn dag

    Knus Susi

    SvarSlet