onsdag den 25. april 2012

Atjuh

Ja den står stadig på konfirmationsforberedelser og nu er jeg nået til salt og peber-bøsserne. I kan jo nok se at peberet kommer fra ALDI og jep jeg har sparet på peberet...altså sparet på pengene.


Salt- og peber-bøsserne skal ha' mavebælte på og det skal være billeder af konfirmanden...


Desværre havde ALDI ikke salt-bøsser i samme serie som peberet, så jeg købte bare nogle ekstra peber-bøsser, hældte peberet ud og nu venter jeg så på at de er helt tørre, så jeg kan hælde salt i glassene.

Mavebælterne er flækket sammen i publisher, printet ud og lamineret med bogbinderplast (så de kan modstå fedtede fingre ;D).

9 kommentarer:

  1. Sikken en fantastisk sjov ide :)

    SvarSlet
  2. Ganske enkelt genialt... ;)

    SvarSlet
  3. Rigtig fin ide - især at der ikke modtages reklamationer ;o)

    SvarSlet
  4. Det er genialt. Der er bare styr på alt, selv detaljer.
    Lene, du styrer bare for vildt.
    Har du husket at der også skal serveres mad ? Det har du styr på ?

    Må du få den bedste onsdag i denne uge.

    kh. Lis

    SvarSlet
  5. FANTASTISK ide, jeg får helt sommefugle i maven over vores konfirmation -og han er først lige fyldt 8 ..
    hvis jeg starter nu, så når jeg det nok :)

    SvarSlet
  6. Det er en god ide at putte lidt ukogte ris ned til saltet - det opsuger alt overskudsfugt:-))

    SvarSlet
  7. God feste og tak for dine fine råd, håber du selv er vågen på dagen, skal i have mad udefra? Jeg er MEGET inponeret over din energi og mange pudsige indfald.

    SvarSlet
  8. Ha, hvor er det en sjov ide! Den vil jeg skrive mig bag øret - vi har dog først konfirmation om 3 år ;)

    SvarSlet