onsdag den 4. april 2012

Jeg savner min symaskine

....eller i hvert at at bruge den til andet end opbevaring.


Jeg klipper og klistrer til den helt store guldmedalje og skiftevis skumler og frydes over projektet. Er dog glad for at Kasper har valgt noget meget enkelt og ikke lod sig overtale af mig til noget mere krummelure-krea-agtig noget. Jeg arbejder på menu-kortene....bordkortene har lige fået en lille pause....og det er skam hyggeligt nok. Specielt opgaven med at finde 40 små sjove oplysninger om konfirmanden, disse små-oplysninger skriver jeg inde i kortet, så gæsterne har lidt sjovt at snakke om. 

2 kommentarer:

  1. Hep hep ;o)

    Det er gerne når man er midt i noget der skal laves, at man har allermest lyst til at lave alt muligt andet...

    Er sikker på de bliver rigtig fine. De ser iværtfald godt ud, dem der ligger på din opbevaringsplads - symaskinen :o)

    Ha en rigtig dejlig påske.

    SvarSlet
  2. Huha til næste år er det mig, der stresser ved denne tid.

    SvarSlet