torsdag den 12. april 2012

Trøste-præmier er heller ikke tossede

...og da slet ikke disse fine høns, som jeg fik i trøstepræmie hos hende her. Jeg blev såååå glad, da jeg fik overraskelsen med posten. Tusind tak søde Ida.

genialt genbrug af pudestramaj

Hønsene passer jo fint på min tallerkenrække og så kan jeg nyde synet af dem, når der smøres madpakker ;D. Påskepynt eller ej, så synes jeg at hønsene er fine hele året rundt.

har luret på mønsteret og det er da osse genialt

Senere i dag får jeg mine bestilte varer fra en ûber-billig netbutik, der tillige har en helt fantastisk service. Og så skal der arbejdes lidt videre med borddekorationerne......manden min har støbt fade til konfirmationen....skal nok vise resultatet, når de er helt færdige.

7 kommentarer:

  1. Nej hvor har du været heldig der, herlige høns

    Kh. Stine:))

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde de høns:-)
    Støbt fade, det lyder spændende...

    SvarSlet
  3. Det er da nogle søde høns, jeg syntes ikke de er særlig påskeagtige, så dem kan du da godt ha fremme året rund. ha en dejlig dag. klem

    SvarSlet
  4. Tillykke med dine høns - de er meget søde :)

    SvarSlet
  5. Fine høns du har fået som trøst :))
    De kan sagtens holde øje med dig hele året fra tallerken rækkerne.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Åh, så fortryder du måske de skønne pudestykker, jeg har fået lov at overtage?

    Glædelig torsdag.
    Kirsten

    SvarSlet