lørdag den 27. august 2011

STATEMENT KEYHANGER


Jeg har i et stykke tid leget med tanken om at lave en keyhanger......der hækles jo så mange i blogland, så jeg ville da også være med i fællesskabet ;D.....ja ja jeg er lidt bagud i forhold til trenden.

Keyhanger'en skulle ha' et STATEMENT og jeg har printet så mange statements ud, at jeg bliver nødt til at lave flere keyhangers (både i korte og lange udgaver) ;D (jeg skal da også ha' lavet én til mig selv i en mere neutral farve!). Jeg har i øvrigt hæklet på langs og ikke tværs, som de fleste keyhangers, jeg har set i blogland.

Mon der er en aftager på denne keyhanger i farven cerise/lyng?
Også selvom syningerne er lidt sjuskede?

Næste hækle-projekt* skal også ha' STATEMENTS på sig....jeg vil nemlig også hækle de skønne T-LIGHTS.....og ride med på den aktuelle bølge ;D.....og få brugt den kasse med T-LIGHT-glas, som står gemt bagest i mit kreaskab.

*Jeg syr om dagen og hækler om aftenen, så jeg ikke kommer længere bagud med mine etuier.

1 kommentar: