søndag den 14. august 2011

Søndags-panik

Så starter hverdagen igen i morgen....og selv om jeg har længtes efter den, så er det nu lidt trist at det er slut med den totale ferie-hygge.

I dag har jeg sovet længe og det er virkelig ikke noget jeg ellers praktiserer.....jeg hader at sove dagen væk! Nu sidder jeg så med en søndags-panik over alt det jeg skal nå (og skal ha' sat husbonden i gang med). Overvejer lidt at kapitulere og blot nyde søndagen - helt uden panik, men mon ikke jeg kan presse lidt vasketøj, oprydning, rengøring, have-arbejde (= dirigere min mand), handle ind, være lidt krea og så lige bage kage eller boller til kaffen? Ej ok det bliver vist lige for meget at gi' sig i kast med! Jeg må vælge noget fra! Kage eller boller er et MUST, for jeg har lovet at tage kage/brød med til kaffen, når vi senere skal på barselsvisit.

Mini-kagerne her er syet på vandflaskelåg (det var før flaskepanten).


2 kommentarer:

  1. Mums de ser gode ud :)

    Håber du nåede bare det halve af det du lige planlagde, for gjorde du det, har du været super søndagseffektiv.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Kender det alt for godt - har det også med at tro jeg kan nå en masse - men ting tar' tid ;0)

    SvarSlet