fredag den 19. august 2011

Endelig fredag....


Nu har jeg været så flittig at stå op, klare opvasken, smøre madpakke, komme i bad (med det samme) og i det hele taget fået sat hverdagen i system igen......men så blev det fredag og jeg kan da slet ikke rigtig komme i gang i dag. Hvad sker der lige for dét? Katten har også smidt sig på strygebrættet (den slambert), så nu kan jeg jo ikke stryge mit tøj = jeg kan jo ikke rigtig komme i gang med dagens rytme og hvis jeg ikke kan starte som planlagt, så...... ;D.

Måske trænger jeg bare til at dase i dag, så jeg har energi til at svinge pisken over manden, så han kan komme i haven og grave tons-store sten ned i skærver.......det er vel kun rimeligt at han holder sig i gang, nu hvor han er startet på arbejde igen efter ferien?????

Jo jo jeg har skam en plan for fredagen - og week-enden ;D

1 kommentar:

  1. Go morgen, jeg tror bar nogle gange man har brug for at nuller rund og lave ingen ting. rent afslapning, og hvis manden ikke er hjemme, behøves han at vide det ? ha en dejlig afslapnings dag. klem

    SvarSlet