søndag den 21. august 2011

En stille søndag


I dag bliver en meget stille søndag her i hytten.....jeg kunne jo ikke bare stå og kigge på at manden min knoklede med de tons-tunge sten, så jeg gav da lige en hånd med.....ARGGGGGGG hvor dum er jeg lige?!!!!! Selvfølgelig tog jeg mig kun af de "små" sten, men jeg skulle da også lige kaste lidt rundt med nogle krukker!!!!!! Jep jeg bliver ALDRIG klogere!!!!!

Netto lokkede med nogle skønne ting, så jeg skyllede lige et par ekstra smertestillende piller ned (...jeg kan ikke fordrage at tage de stærke piller, men ellers ville jeg ikke kunne klare dagen). Da jeg så kom i Netto syntes jeg alligevel ikke at tingene var så skønne (men jeg købte dem alligevel).

Jeg måtte også lige omkring Fakta. Det var sådan set også fint nok....lige bortset fra at jeg gik derfra med en monster-migræne. Jeg passerede blot en hylde med duftlys og lugten/stanken gik lige i hjernen på mig og hele vejen hjem i bilen, føltes det som om mit højre øje blev presset ud. Mere medicin...yeahhhh (det er altså ironisk ment!).

Det bliver en stille søndag for mit vedkommende, men mon ikke jeg lige kan klare at planlægge alle de ting, jeg så liiiige skal ha' presset ind mandag?

PS. Orker ikke lige at fotografere og blogge om det etui, som har ligget færdigt i to dage, men i morgen skal jeg nok fremvise sidste skud på stammen af de mange hækle-etuier.

2 kommentarer: