fredag den 26. august 2011

Årest mest uromantiske dag

Ja det har jeg i hvert fald hørt i radioen, meeeen kan det nu også passe? (jeg vil i hvert fald kysse lidt ekstra på min mand i dag)

I radioen blev der også sagt at i dag skulle blive en usædvanlig varm dag? Ja det er så ikke lige her i Vorbasse, kan jeg meddele....det er overskyet og freaking koldt!

Så nu har jeg droppet radioen og sat mit yndlings-musik på. Jeg ELSKER at høre celtisk musik og Sarah McLachlan.


Sarah McLachlan er ofte melankolsk i sine melodier og tekster, men det påvirker absolut ikke mig i en negativ retning....tværtimod. Jeg synes den skønne musik giver mig ro i sjælen. Pt. er mit yndlingsnummer Laws of Illusion, der handler om utroskab!!!! Ikke noget, der er aktuelt i vores lille hjem, men melodien er bare så fed.  YouTube-klippet er godt nok af en mere romantisk karakter: Rivers of Love.


Hø hø nu er solen kommet og det ER VARMT, så varmt at den ene murer har smidt blusen...hø hø...hvis så manden min kom hjem og gjorde lige så, ja så er min lykke da vist også gjort for i dag...hø hø

1 kommentar:

  1. Ved Kolding er der lummert tordenluft. Ikke sjovt.
    I Aarhus i formiddags var der også varmt, så det er nok bare Vorbasse der ikke lige har fundet rytmen i vejret.

    God week-end, håber din mand kom hjem og smed tøjet for dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet