torsdag den 4. august 2011

Sandskulptur Festival

I går kørte vi lige et "smut" til Søndervig for at se den fantastiske Sandskulptur Festival. Det var absolut hele køreturen værd og jeg kunne ha' brugt flere timer på at studere de mange fine detaljer i skulpturerne, men med to teen-age-drenge på slæb, var tålmodigheden ikke helt til flere timers nær-kiggeri.

Den lidende gladiators ansigtsudtryk minder om mit eget i dag. Jeg betaler nemlig en led pris for at ha' taget dobbelt dosis p-piller på ferien (hvem gider ha' sin menses i 38 graders varme, specielt, når der følger daglige migræner med?).

 Og det brændende Rom er et godt billede på de infame hedeturer jeg har i dag (skønt i det her trykkende vejr!). Læg lige mærke til ansigterne, der gemmer sig i flammerne. Sejt ikke?

Men dette billede får mig til at glemme alt om dårligdom, for jeg bliver så glad, når jeg ser og tænker på hvor sjovt de to drenge havde det ved stranden (den højeste dreng er vores, den anden dreng blot til låns). Skønt at "slå smut" giver så megen sjov og glæde. Mens de slog smut, samlede jeg strandsten som en vanvittig! Nu skal der altså læres at hækle om sten!

3 kommentarer:

  1. Jeg synes det er helt vildt så smukke skulpturer, der kan komme ud af sand.
    Specielt de mange detaljer, som bare bliver ved og ved... :)

    SvarSlet
  2. wauw for smukke skulpturer .... vildt facsinerende ... har aldrig set det her i DK men for år tilbage på Fuerteventura .....

    hmmm dobbelt dosis.... havde det ikke været nok bare at fortsætte uden pause ???...

    hækle om sten :o) ..... smiler ....
    Er der noget at lære .... jeg gjorde bare noget ...
    knus♥ og held og lykke med projektet glæder mig til at de dem ....

    SvarSlet
  3. Hvor gad jeg bare godt se de figurer!

    Håber det bedste mht til jeres samtale - det er slemt at vente så længe!

    SvarSlet