mandag den 22. august 2011

Hækle-etui med udfordring


Dette stof var ønsket til et hækle-etui, men desværre var stoffet af en karakter, der ikke egnede sig til etuiet (men bliver du fristet, så kan du finde det hos Modestoffer i Vejen - og det er på tilbud ;D).

Men jeg brugte stoffet som inspiration og gik i gang med at kigge mine egne stoffer efter, for at se om jeg skulle have noget brugbart. Opgaven var lidt af en udfordring, men jeg tog udgangspunkt i hjerterne og farverne (lime-grøn skulle dog være den dominerende farve).


Hjerterne blev dog ikke så skæve og psykadeliske. Ovenstående hjerter er syet på en indvendig lomme og filt-hjertet fungerer som nålepude. Nedenstående hjerte-dekoration er den udvendige dekoration på etuiet (tror nu at jeg skifter knappen ud)......hov jeg skal vist ha' børste kridtlinierne af....de kan lige anes...;D

Stof-hjerterne er rawedge-applikation.


For ikke at drukne i lime-grøn, har jeg give kanalerne til hæklenålene lidt farve-kontrast med stoffet, som også er brugt til applikationerne.

4 kommentarer:

  1. Jeg kan meget bedre lide det du selv fandt på. Det er rigtig smukt.

    SvarSlet
  2. Wauw - dine etuier er bare så flotte - du er god til at sy.

    SvarSlet
  3. Som altid superfint - jeg glæder mig, til det bliver min tur :-)

    K.h. KirstenLN, der nu endelig kan kommentere på din blog (det har drillet, så jeg helt opgav)

    SvarSlet
  4. Du kan bare det der, Lene!
    Super flot etui!

    SvarSlet