tirsdag den 9. august 2011

Argggg det driller....


Jeg synes, at jeg arbejder og arbejder, men kommer ingen vegne!

Er ved at sy på to hækle-etuier, der gerne må være i Liberty-agtig stof, friske farver, romantisk og med broderi. Egentligt synes jeg, at ønskerne er opfyldt, men jeg kan ikke rigtig få det til at passe i mit hoved. Ja jeg kan sådan set heller ikke lige forklare, hvad det er der ikke lige passer.........

Nå, men nu er jeg så gået i stå for 117 gang. Hvilken farve skal jeg dog vælge til broderiet, som skal være i midten af ovalen? Jeg har syet flere ovaler i forskellige udgaver (også flere end på billedet...jep jeg bliver lidt besat, men jeg vil så gerne gøre det rigtigt), men er nået frem til en facon og størrelse, som jeg er tilfreds med....min mand kommenterer jævnligt "Arbejder du stadig på de etuier? Mon ikke bare du skal tage en beslutning?". Jo for pokker da, men hvilken beslutning er den rigtige? Arghh hvor det driller..... og jeg kan ha' etuierne færdig i løbet af no time, hvis bare jeg kunne tage en beslutning!

Måske skulle jeg gå ud på badeværelset, hvor min mand bakser med nogle lamper og ledninger, der driller og spørger om han da stadig arbejder med de der lamper? Hø hø man kan vel altid prikke til en andens drillerier og glemme sine egne ikk`?

4 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt - synes nu det blå er det flotteste! Håber det snart lykkedes for dig at finde det der lige passer dig!

    SvarSlet
  2. hmmm.. kan godt se det nok er dumt - men syntes bedst om den røde ...
    det var vist ikke megen hjælp ;0)

    SvarSlet
  3. Kender det alt for godt!

    De ser super lækre ud ;-)

    På de pinke ville jeg vælge en klar blå, isblå eller lys creme.

    på de tyrkise en brun eller lime ;-)

    Se at få dem færdige, de må være ventet SKØNNE.

    KH

    SvarSlet
  4. ha ha ha hvor er du sjov.. ja gå du bare til din mand - måske i kan bytte jeres drillerier.. hi hi..
    Spørg lige i blogland en anden gang - så kan du få din beslutning hurtigere.. (griner) Nå jeg pjatter - kender dit drilleri alt for godt - derfor kan jeg lige prikke lidt til dig når jeg nu ik har sån en opgave lige nu..:0) men faktisk leverer du jo altid flot arbejde.. så prøv at gå en lille have runde og gå til den igen.. Sender lige en pøj pøj og et kærligt smil:0)
    KH Iben

    SvarSlet