søndag den 13. januar 2013

Støv-helvede

Den anden dag klippede jeg mit isoli-lager op i strimler 
til fremtidige hækleprojekter.

4,63 kg i alt.
ikke meget i forhold til det store arbejde ;D

Sikke et støv-helvede det gav i HELE huset.


Mens jeg skar/klippede og rullede op i garnnøgler, tænkte jeg på alle de sjove ting, der kunne hækles......til sommer ude på terrassen ;D.....ikke at jeg er bange for støv, meeeeen det støvede altså helt enormt.

Huset er støvsuget, garn-nøglerne gemt væk og søndagen nydes i fulde drag. Vi startede med en morgen-gå-tur til skoven, morgenmad, lidt vasketøj og nu smutter jeg ind i stuen for at se nogle af de afsnit af "The Tudors", som jeg har optaget i løbet af ugen. Ahhh en skøn søndag.









7 kommentarer:

  1. Ja, det støver helt vildt :( Men når nu støvet er væk kan du igen glæde dig over alle de fine ting du kan lave :) Hvordan klippede du stoffet, rundt og rundt?

    SvarSlet
  2. Hold da op et arbejde, det bliver forhåbentlig sjovere at hækle i

    SvarSlet
  3. Det støver en del sådan noget :o)
    hvor går Tudors ? jeg er vild med den serie, og har den på DVD. Synes der er så mange lag i den - personkaraktererne spilles eminent, og meget nuanceret.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Hvor har du bare været flittig med saksen.

    Det bliver sjovt at få lavet noget af alt det garn. Jeg hepper på de hæklede flakoner ( i kæmpe udgave) og kurve til alverdens nips
    Jeg kender så ikke tudors men ønsker dig god fornøjelse med din hygge eftermiddag.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Imponerende. Håber du giver din klippehånd en stor belønning!

    SvarSlet
  6. Jeg sad med det på terassen sidste sommer af samme grund :-) Det har da taget noget tid..

    SvarSlet