mandag den 21. januar 2013

Endnu en udfordring...

...er jeg sprunget på.

Hos denne skønne blogger deltager jeg i en retro-stof-udfordring.

MÅNEDENS FAVORIT RETRO-STOF


Hver måned vil jeg vise et lille projekt, hvor jeg har brugt retro-stof. Tænkte (længe) over, om jeg turde forpligte mig til det, men som søde Marthe selv skriver, så får man jo alligevel syet lidt hver måned...så lad dig ikke skræmme...kig ind på bloggen og læs mere.

Jeg er ikke så god til at bruge af mit retro-stof-lager, da jeg personligt, er til lidt andre stoffer i mit hjem. Det betyder jo ikke, at jeg ikke kan værdsætte skønheden det og de afsindige smukke håndarbejder, som jeg ser ude i blog-land.

I morgen er jeg klar med januar måneds projekt....og da februar er lige om  hjørnet, er jeg selvfølgelig ved at forberede dét projekt.


5 kommentarer:

  1. Det var da en dejlig udfordring du har fundet der. Får helt lyst til at være med. Har ikke så meget stof på lager, men nok til nogle små projekter, tænke, tænke...., skal, skal ikke, jeg overvejer lige lidt endnu:))

    SvarSlet
  2. Det er en fed udfordring Lene og lige en lille idé, hvorfor syr du ikke nogen skønne retro ting og ligger dem til salg/bytte her på bloggen???
    Glæder mig til at se hvad du får syet
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Jeg så også godt den udfordring hos Marthe, men desværre har jeg ikke særlig meget retrostof, så jeg må nøjes med at beundre jeres. Glæder mig til at se de færdige projekter.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Så var det da godt du ikke fik foræret alt det stof væk:-) spændt på at se hvad du får lavet. Overvejer lige selv om jeg skal være med:-)
    Kram

    SvarSlet
  5. Lækker udfordring. Så får hjernen også lidt at arbejde med. Du kan jo lave det så det til sidst i december bliver noget der stykkes sammen af alle 12 måneder, og ja nu blandede jeg mig igen.... Men dit projekt lyder bare spændende.
    Glæder mig til i morgen.
    Kh. Lis

    SvarSlet