fredag den 11. januar 2013

Jeg fik en mail....

...der gav mig et gensyn med MIS.


Jeg ved godt at billedet er vist før, her på bloggen, men jeg blev bare lige så glad ved gensynet....på den der lidt barnlige måde ;D

Mailen var fra en skolelærer, der med sin klasse, skulle i gang med bogen MIS med de blå øjne og så ville hun gerne sy MIS ud fra mit mønster. Herligt ikke? Lige sådan en lærer er da skøn, hun giver den lige lidt ekstra....for jeg tvivler på at, der er afsat tid i hendes arbejdsplan, til at lave ekstra rekvisitter til undervisningen.

Uhhh nogle gange savner jeg altså at være skolelærer.


11 kommentarer:

  1. Waugh det var da en herlig kat at vågne op til.
    K.h. Lis

    SvarSlet
  2. Er det den hvor den løber op af bakken, nedad bakken op ad bakken....osv over 6-7 sider? Men sikken en skøn mis du har lavet.......Du må rette henvendelse til forlaget og sælge mønsterxså de kan sælge bog og Mis sammen.

    SvarSlet
  3. Hvor er det en dejlig mis. Jeg har slet ikke tal på, hvor mange gange, jeg læste Mis med de blå øjne for min datter, da hun var lille, det var i hvert fald op ad bakke og ned ad bakke rigtig mange gange. Kunne da godt have brugt Mis dengang

    SvarSlet
  4. Tak fra en skolelærer! Måske jeg også Skulle sy MIS :) vi skal også læse mis med de blå øjne :)

    SvarSlet
  5. Mis med de blå øjne er da også rigtig lækker.

    God week-end

    kh. Lis

    SvarSlet
  6. Ha ha.. Hvor er den skøn! Jeg husker også Mis med de blå øjne fra min barndom, hvor det tog den 60 sider at komme op og ned af bakkerne! :D
    Så mangler vi bare lige "Muldvarpen der ville vide, hvem der havde lavet lort på dens hoved' og 'Troldepus' - så tror jeg skolebøgerne er opsummeret for mit vedkommende! :D

    SvarSlet
  7. Sød mis og sød lærer, hende vil vi gerne låne til næste år : D

    SvarSlet
  8. Og tusind tak fra hende skolelæreren, som mailede til dig i går og i dag havde et mønster til en Mis i sit postkasse. Kæreste Lene - stor tak! Jeg lader høre fra mig, når jeg har en Mis klar. :-) Rigtig god weekend. :-)
    Knus :-)

    SvarSlet
  9. Åh, min 3-årige søn kiggede lige med over min skulder:
    "Det' mis med de blå øjne!!!"

    SvarSlet
  10. Så fin! Det var en rigtigt god idé. Her i huset er bogen om Mis meget populær. Det kunne da være at vi skulle prøve at sy en mis også.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  11. Hej Lene

    Den er da også supersød den kat, der har vi nok en fælles passion.

    Jeg kunne faktisk også godt tænke mig at lave den med mine elever. Har du mulighed for at sende mønsteret til mig?

    Mvh Mette (kreaklub)

    SvarSlet