søndag den 1. juni 2014

Venstrehåndsarbejde

...hurra for HAMA perler,
for de sættes på pladen med venstre hånd


Min højre arm er stadig meget død og jeg er ved at blive vanvittig af rastløsheden i min Krea-hjerne. Pludselig kom jeg i tanke om HAMA perler og min glæde var nærmest orgasmisk (ej ok ikke helt, men tæt på). Pinterest blev tjekket ud og jeg hengav mig til perlerne.....og min mand fik en fredfyldt dag ;)


Det er lidt svært at få strøget perlerne, men det kan også skyldes, at jeg havde brugt højre hånd/arm til gearskifte, da et par knægte skulle hentes i Jelling i morges.....meget, meget, meget tidligt ;) Synes min mand skulle ha lov at sove, så jeg bed smerterne i mig og kørte afsted mod Jelling, hvor jeg blev mødt af to trætte drenge, der havde haft en fantastisk festival-oplevelse. 

Mit perle-arbejde skal bruges til at lime på kort ELLER foræres væk :-)

7 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine perlemotiver, du har fået lavet. Ræven er bare så sød i al sin enkelthed.

    Fortsat god bedring!

    SvarSlet
  2. Ræven er da vildt herlig!
    De to fugle er baggrunden er ret nuttede!

    Jeg håber, at din arm snart bliver kreaklar igen.

    SvarSlet
  3. Ja hurra for en hånds projekter ;0) og at have perler på lager...

    SvarSlet
  4. Ha ha, godt du fik noget at lave :-) I øvrigt rigtig god ide med at sætte på kort. Det har jeg aldrig tænk på. Helt sikkert et projekt Maria vil elske :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  5. Jeg er også vild med at lege med Hama perler, og sikke da en skøn rv, du har lavet

    SvarSlet
  6. Ræven er super skøn og fuglene er vildt søde :-)

    SvarSlet