torsdag den 26. juni 2014

Broderi-leg

Karen Marie Dehn inviterede i søndags til broderi-leg. Anledningen var bloggens fem års fødelsdag og for de heldige, var der kaffe og kage i Søborg. Andre som jeg kunne melde sig til og være med hjemme i sofaen.


Karen Marie havde mailet den fineste vejledning og det var nemt at gå i gang. I bogen "Homemade" har Karen Marie vist en smuk broderet blomst og den har jeg længe drømt om at brodere. Nu skulle jeg jo brodere med venstre hånd, så udfordringen skulle ikke være for stor en mundfuld. Selv om blomsten er lille blev det for meget for højre hånd at holde om broderi-rammen. Nedenfor kan I se mit bidrag i legen;


Det er ikke sidste gang jeg leger med frit broderi. TUSIND TAK til Karen Marie for broderi-legen, der bragte glæde og udfordring til en stille søndag på matriklen :)

PS. Jeg kan stadig ikke finde ud af at linke fra iPad'en 

4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin.
    Skriver du ikke i Bloggers "nyt indlæg"? Kopier den side du vil linke til med vælg/kopier adresselinjen. I indlægget; skriv og marker navnet der skal være link. Tryk på "Link" oppe i panelet. I den nye rude indsætter du din kopi af siden og så skule dit link være oprettet....

    SvarSlet
  2. Det er så fedt at brodere er ved at se om jeg kan få en gruppe på Facbok der heder broderi på en sjov måde

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud - god ide at få lov til at være med på sidelinjen :O

    SvarSlet
  4. Det er altså imponerende hvad du formår med venstre hånd Lene, smuk blomst, knus Stine

    SvarSlet