lørdag den 14. juni 2014

Mit bedste Hama projekt

...er disse katteøjne,
der nu hænger over min dør på kreakontoret ;)


Jeg er ved at være Hama'et ud = ikke mere Hama perle energi ;)
(har dog lige lidt flere færdige projekter at vise på bloggen)

Arm/skulder-status: jeg er blevet meget bedre til at bruge venstre hånd ;D
Jeg har stadig mange smerter i højre arm/skulder og kan stadig ikke løfte den mere en 45 grader, MEN det føles alligevel som om det går fremad :-) Mit humør er blevet bedre i takt med at venstre hånd klarer sig bedre ;) Er dog lidt bekymret over den svage arm, men tålmodighed er den bedste medicin....siger lægen. 

I går var min mor på besøg for at hjælpe mig med at afslutte et  hækle-projekt (montering) og bagefter var jeg en smule frustreret, da jeg havde en ubændig trang til at sidde fredag aften i sofaen med en god film OG et hækle-projekt i hænderne!

I dag vil jeg ikke afvise, at jeg måske vil give symaskinen et forsøg med venstre hånd....manden min kan jo lige klippe stoffet for mig ikke? ;D ;D ;D



4 kommentarer:

  1. Det går da fremad... bare for langsomt....!
    Alle dine Hama projekter er da grundlag for nye strikke/hæklemønstre og sjove indfald.... Så der er masser at gå i gang med, når tiden er inde.
    Medmindre manden og du er meget gode til at samarbejde, så turde jeg ikke overlade saksen til en anden!
    Fortsat god bedring.

    SvarSlet
  2. Det er bare så meget øv, når man så gerne vil og ikke kan :(( Håber du r en dejlig weekend med eller uden symaskine!

    SvarSlet
  3. Hvor har du fundet opskriften henne til de magiske øjne ? Jeg er nemlig ikke helt færdig med hama ;-)

    SvarSlet