tirsdag den 18. september 2012

Vigtig info om blogtræf


 INFO
 
Blogtræffet afholdes i Sct. Jørgens Gaard, Hospitalsgade 16, 6000 Kolding
Sct. Jørgens Gaard ligger lige ved siden af Slotssøbadet
 
Vi starter kl. 10.00
 og lokalerne er booket til kl.17.00
 
Alle medbringer noget til vores buffét
Tema er brunch
Libbie sørger for kaffe/the
 
Send Libbie en mail, så vi ikke kun skal spise boller.
 
Vi er ikke ude i noget med store lækre goodiebags, men derimod skal
 
ALLE medbringe en gave
til vores lille pakkeleg
 
Om den er hjemmelavet, sponsoreret,
købt eller fundet i gemmerne, bestemmer I selv.
 
Vi vil også rigtig gerne vide hvor mange af Jer der tager symaskine med.
 

Og er der noget I er i tvivl om så spørg endelig!!

6 kommentarer:

  1. Super sender lige en mail til libbie :-)

    SvarSlet
  2. Super Lene. Har givet Libbie besked. Jeg tager min symaskine med og noget byttestof hvis der er andre der også har lyst til at få nogle nye klude med hjem. Er der nogen andre symaskine damer der har lyst til at lære os nogle fif.

    SvarSlet
  3. Her er vist noget der er smuttet for mig, hvornår er blogtræffet, og er det for alle som har lyst til at møde op ??
    Inger

    SvarSlet
  4. Glæder mig til endelig at møde dig ;0)

    SvarSlet
  5. Øv at der er så langt til Kolding fra Falster...
    God førnøjelse :)

    SvarSlet
  6. Jeg kan godt tage sy maskine med :D Skal også nok få skrevet hvad jeg tager med.

    Glæder mig til at møde jer :D

    Skal jeg have andet med, jeg har jo ikke lige været opmærksom på up-dates her den sidste måned ?

    Kh. Lis

    SvarSlet