tirsdag den 11. september 2012

DIY på betræk/cover til skitsebog

 Ja så fik jeg hæklet lidt dekoration til min egen skitsebog; hjerter i den dejlige PIMAbomuld.

Har du også lyst til at lave dit eget betræk/cover til din skitsebog, 
kan du følge min vejledning her.
Hvis linket ikke virker, så gi' mig lige et praj ikke?

Bemærk at skitsebogen er fra TIGER.

Ja en skitsebog kan jo blive frygtelig slidt i ryggen uden betræk/cover

Ja det er jo ikke den dybe tallerken jeg har opfundet her ;D, men det er jo meget rart at ha' færdige mål, så syprojektet er lige til at gå til. 

Hvis du ikke har en skitsebog fra TIGER (kan ellers stærkt anbefales ;D), ja så kan du sagtens benytte dig af syvejledningen. Du skal selvfølgelig blot ændre målene efter din skitsebog/notesbog. Husk at måle bogens forside- og bagsides tykkelse...det er få millimeter, men de betyder meget i sidste ende.

6 kommentarer:

  1. Din DIY kommer som kaldet.. Har tidlig fri idag og dømt eftermiddagen til at være krea-dag.. Jeg må da ha´afprøvet den DIY med det sammen.. TAK fordi du deler :-))

    SvarSlet
  2. Tak for DIY. Og hvor er din blevet fin :)

    SvarSlet
  3. Tak for diy´en, jeg har et par kina-bøger som godt kunne bruge et fint omslag :)
    Kh

    SvarSlet
  4. Forsøger at stoppe rygning, så jeg skal finde noget meningsfuldt at tage mig til. Her kommer du ind :-) Super gode ideer, som også hjælper på førtidspensionistens pengepung, når vi snakker julegaver. Stor TAK.
    Kh. Pia Rifbjerg.

    SvarSlet