søndag den 9. september 2012

Knap-ring, der matcher mine øjne.

"da jeg så ringen, tænkte jeg på dine øjne", sagde veninden

Jep jeg har grønne øjne med en snert af skiden-brun ;D.
(men jeg er født med et grønt og et blåt øje..har jeg fået fortalt)

Den anden dag vrøvlede jeg jo lidt...også på facebook over min situation med den dumme bækken. Jeg var bare mega frustreret over ikke at kunne lave alt det jeg gerne ville. Nå, men mens jeg ligger dér på sofaen i al min selvmedlidenhed....jow jow den fik på alle tangenter den dag ;D........ja så bankede det på døren. Ind kom en veninde, der liige havde læst min status på facebook og tænkte at jeg måske havde lyst til en kop te og en lille gave. Så kan det være at jeg kom op af sofaen ;D. 

Jeg er stadig mega frustreret, men ikke længere så vrøvlet, for jeg husker nemlig at fodre den rigtig ulv.

1 kommentar:

  1. Dejligt med en sød veninde, som kan få en op af sofaen :-)

    SvarSlet