torsdag den 16. juni 2011

Kranio Sakral Terapi


Her skal jeg sidde i venteværelset, mens Kasper får sin behandling. Det er så hyggeligt og totalt afslappende med den blide musik, mens jeg sidder og hækler (mangler kun 13 firkanter i baby-tæppet).

Kasper er stadig ikke rask og sygehusvæsnet har givet op (læs vil ikke bruge flere penge på at undersøge drengen). Jeg nægter at gi' op og vil nu kæmpe for at drengen kan blive undersøgt/vurderet andensteds. Jeg gi´r ikke op, før drengen er rask!

Indtil vi får en tid i det offentlige system, bruger jeg gerne penge og ventetid på, at Kasper går hos Lone, der er en absolut fantastisk ærlig kvinde. Jeg var spændt på om min 12-årige dreng nu også ville gå med til behandlingen, men da jeg jo kendte Lone, var jeg sikker på at det nok skulle gå. Og det går godt! Så godt at drengen faktisk gerne vil ha' Lone med hjem ;D. OG vi synes at behandlingen har en positiv indvirkning på Kasper! Alligevel slipper jeg ikke det offentlige sygehusvæsen og det handler ikke om, at jeg ikke tror på Lones behandling, men at vi jo skal ha' vished for hvad drengen faktisk fejler!

Nu skal der sys hækle etuier og pro knit etuier. Har et etui liggende, der blot skal fotograferes og godkendes.

5 kommentarer:

  1. Vi har også rigtig gode erfaringer med KST.

    hvad koster dine hækleituier?

    SvarSlet
  2. Uh, KST er fantastiskt - har selv fået det et par gange.

    Godt du står fast ved at finde ud af, hvad din søn fejler!

    SvarSlet
  3. Ja KST er en god behandling til mange ting - håber din dreng får det bedre.. Keep on going:0)
    glæder mig til at se de ting du lige skal ha taget foto af:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  4. Men de kan da ikke bare give op? Har man da ikke ret til at vide hvad der er galt??
    Så må de da lige tage sig sammen og finde ud af det. Argh, det er til at blive edderrasende over!
    Men skønt at Lone kan hjælpe! Og at Kasper er glad for det :) Lidt lindring, må gøre en kæmpe forskel.

    SvarSlet
  5. Hvor er det godt at KST giver noget :) Men hvor er jeg også glad for at høre at i stadig har KAMP-gejsten i behold. For jeg synes seriøst det er vattet at systemet forsøger at smide håndklædet i ringen allerede. Jeg synes jo slet ikke de har kæmpet. Især ikke når de fejer jeres egne idéer og tanker af bordet, uden så meget som at kigge seriøst på dem!
    KNUS til jer! :)

    SvarSlet