fredag den 24. juni 2011

Ikke på gensyn, men FARVEL

...det er jeg bare ikke god til, men det bliver jeg nødt til i dag. Jeg skal til afskedsreception på min barndomsskole og tidligere arbejdsplads, HOVBORG SKOLE. Min dejlige skole skal lukkes! Ok det er en gammel skole, men med utrolig mange kvaliteter, der da måtte være værd at bevare? Men nej, livsværdier må vige for økonomien..også på skoleområdet.




MEN MEN MEN det er skisme ikke mit eneste farvel i dag! Jeg skal også sige farvel til verdens bedste klasselærer på Vorbasse Skole. Kaspers klasselærer stopper i dag. Hun er bare sådan en rigtig skøn og dygtig klasselærer....sådan en lærer, hvor man kan mærke at hun virkelig holder børnene.

Vi skal nu byde velkommen til en ny klasselærer, men det kan vi også trygt gøre, for Vorbasse Skole har nogle rigtig dygtige lærere. Vores børn er i trygge hænder...også selv om det ikke er Alice's.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar