lørdag den 11. juni 2011

Jeg overlevede...

...købet af min nye bikini, men det var også kun liiige at jeg klarede det!

Når man har prøvet bikini, så står det meget klart og tydeligt for én, at en kostomlægning måske ikke var så tosset endda.
Og alligevel tænkte jeg ikke på kostomlægning, da jeg tog billedet her, men på hvilken type frugt mine bryster lignede ;D

Det vil sige, jeg købte mig en trangkini (trakini) TANKINI, som altså er en smart sag, hvor bikini-toppen er sådan sol-top-agtig (så mave-dellerne skjules). Hvorfor så ikke købe en badedragt? Godt spørgsmål? Og jeg har ikke svaret....

Jeg gik ind i den første forretning med badetøj og en sød ældre ekspedient tilbød sin hjælp. Hun spurgte til størrelsen og da jeg svarede "et sted mellem 46 og 50", fik jeg elevator-blikket og beskeden om at så store størrelser førte de ikke! Godt så! Tøvende gik jeg ind i den næste butik, vidste ikke om jeg turde spørge, men jo der var gevinst. Konfronteret med min spøjse figur (jeg har en læges ord for at jeg er sat mærkelig sammen i forhold til over- og underdel!) og enorme bleghed, var bikini-prøvningen ikke det sjoveste og jeg havde lyst til at gi' op. MEN det er sørme ved at være for sent at købe bikini, der var jo næsten udsolgt!

Nå, men jeg købte den famøse trangkini og et par sorte bikini-trusser. Synes nu ikke at sættet passer til min "Fru Hyacinth-hat", men sådan må det jo være..... Jeg var ikke helt begejstret for trusserne, men det var der jo ikke rigtig noget at gøre ved..... men så kom jeg da lige forbi en anden forretning med badetøj. Ok måske kunne jeg finde nogle trusser dér, tænkte jeg  og var stolt over at jeg atter turde konfronteres med spejlet! Mit blik og kærlighed faldt på den sødeste bikini EVER. Sort med hvide prikker. Den måtte jeg da prøve. Jeg fik trusserne på og så brød jeg sammen....AF GRIN. Prikkerne var mega-store bag på og bitte-små foran (og det var ikke en del af designet, men pga. udvidelsen). For pokker hvor jeg grinte og da ekspedienten forsigtigt spurgte, om jeg havde brug for hjælp, glemte jeg alt om min uformelig krop og trak hende ind i prøverummet, så hun ved selvsyn kunne se, hvad jeg grinte af.

Trods anstrengelserne fik jeg en bikini med hjem og satser på, ikke at skulle købe en ny til næste år...med mindre jeg har tabt mig selvfølgelig ;D.

2 kommentarer:

  1. Haha, hvor er du god til at tegne billeder i mit hoved. Tak for et dejlig gratis grin. Har nu fået både store og små prikker på hjernen ;-)
    Og tillykke med købet.. :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med købet. Du er modig, tænk du tør prøve en bikini. Så modig er jeg ikke, jeg køber bare og passer det ikke så ryger det ind i nederste kommode-skuffe.
    Men prikker har jeg også fået på hjernen, både de store og de små.. hi hi..

    God pinse til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet