lørdag den 25. juni 2011

I dag er en go' dag, fordi....


  1. Jeg vil drive vemoden fra gårsdagens mange farveller væk med en oplevelses-tur med veninden...vi skal til garagesalg (ja ja jeg kommer ikke meget ud, når jeg nu kalder det for en oplevelses-tur ;D)
  2. Jeg vil ignorere efterveerne fra den mega migræne, der plagede mig i nat
  3. Jeg vil nyde min dejlige søn og glemme alt om sygdom og den der cyste, der er fundet i hans hjerne og som nu skal tjekkes af de klogeste af de klogeste i Danmark (tror dog helt ærligt ikke at cysten har nogen betydning, den er ganske harmløs og drengen får det bedre dag for dag....krydse krydse fingre for at det fortsætter.)
  4. Jeg vil droppe rengøringen, som jeg havde skubbet til i dag.....måske manden tager tjansen?
  5. Jeg vil sy og sy og sy og så lige brodere lidt, når det bliver aften og tv-tid. (jeg havde et lille drille-projekt, som jeg har fundet den helt rigtige løsning på...både sy-mæssigt og broderi-mæssigt)
  6. Jeg vil simpelt hen glæde mig over alt det gode jeg har i mit liv! Og lære af kattenes totale afslappede holdning til tilværelsen.

1 kommentar:

  1. Hvor lyder det som en helt masse dejlige og meget kloge overvejelser! Dejlig kat... Der er da et eller andet, den har forstået, som vi mennesker bare ikke har fattet helt!
    Go' hyggelig dag!

    SvarSlet