søndag den 19. juni 2011

En vandlilje...


...det var lige præcis hvad jeg så ude hos Panduro Hobby i Kolding. Det var søde Dorthe, der havde syet en vandlilje fra den nye Tilda bog. Jeg måtte fluks prøve at sy sådan én og så trængte jeg lige til et lille frikvarter fra etui-syningen ;D. Dorthe's vandlilje var meget flottere og det er helt sikkert at den næste vandlilje skal sys i helt hvidt stof eller i en kraftigere lyserød farve. (havde en plan med at sy flere og sende dem til nogen jeg holder af.....men så mange vandliljer gider jeg alligevel ikke at sy ;D....for jeg holder af rigtig mange mennesker...måske kan de bruges som takke-gaver eller måske er det kun mig, der lige kan se det fine i vandliljerne?.)

5 kommentarer:

  1. Det er da en smuk blomst, og ikke mindst den tanke du havde med den

    SvarSlet
  2. Jeg synes den er rigtig sød :)

    SvarSlet
  3. Nej jeg har også kigget på den mange gange og tænkt det måtte jeg prøve, er bare ikke lige nået dertil endnu!
    Den er rigtig fin og det er hækleetuiet også!

    SvarSlet
  4. Nej, det er IKKE Kun dig :) De er suuuper søde!! Lige til at blive glad af at se på! :)

    SvarSlet