fredag den 3. maj 2013

En lækker sag

...dumpede ind af døren 
på en dag, hvor jeg trængte til forkælelse :)

dårlig billed-kvalitet, men PRIMA syning :-)

Fra min kære søde (retro-tossede) veninde, fik jeg det fineste etui...med endnu flere lækkerheder i.....og et hjerte-varmt kort.

TUSIND TAK
kære Marthe


Nu er det jo ikke en hemmelighed, at jeg ikke er med på retro-bølgen :-), men Marthe forstå alligevel at finde retrostoffer efter min smag. Jeg glæder mig allerede til at tage etuiet i brug og komme i gang med at sy af de fine stoffer.


1 kommentar:

  1. Det var da en lækker sag som dumpede ind af døren :-) Jeg glæder mig til dumpe hjem i aften og se vores nye høns :-) Min mand har lige ringet og hviskende fortalt mig at vi har høns i hønsehuset (han hviskede nok fordi de var lidt små og bange :-))God weekend søde Lene

    SvarSlet