tirsdag den 5. marts 2013

Dims i verdensklasse

En rigtig lækker pakke dukkede op med de fedeste dimser.

Tusind tak kære Wenche.


Dimserne er selvfølgelig herfra.

Glæder mig allerede til at tage dimserne i brug. Perlerne skal helt klart bruges til et smykke og klistermærkerne skal bruges til en længe ønsket krea-ting, som jeg har fundet her .....i stedet for at tegne så meget, kunne jeg jo bruge klistermærkerne......... på bloggen her ses klistermærker i en skøn kombi med stempler. Åh hvor det kribler for at komme i gang, men jeg skal altså liiige ha' klaret to andre projekter inden ;D.

5 kommentarer:

  1. Uh det ser godt ud!
    Jeg må også gå amok i Wenches dimseri!!

    SvarSlet
  2. Sikke skønne dimser du har fået der - dimser er absolut u-undværlige :o)

    Har selv en lille samling af forskelige små dimser. De kan bruges til rigtig meget sådan nogle.

    Ha en dejlig aften.
    Kh Lise

    SvarSlet
  3. Smukke ting du har købt af Wenche : ) Det er ALTID rart at have diverse sådan noget (ha, ha) på lager!! :0)

    Rigtig god uge videre, Lene!

    Knus Marthe

    SvarSlet
  4. After checking out a few of the blog posts on your web
    page, I truly appreciate your way of writing a blog.
    I book-marked it to my bookmark webpage list and will be checking back in the
    near future. Please check out my web site as well and let me
    know what you think.

    my web page phoenix house cleaning
    My website > house cleaning phoenix

    SvarSlet