søndag den 4. marts 2012

Totalt heldige mig...

...uha bare nemesis ikke kommer efter mig nu.......

Jeg føler mig så heldig og glad, for jeg har nemlig fået denne cd af søde Helle. Hun er ikke så vild med Tina Dickow (huh ?), så jeg fik lov at overtage hendes cd. Yeahhhhhhhhhhhhhhhhh jeg jubler og hopper rundt inden i ...for familien sover og jeg vil da ikke vække dem, når der endelig er mulighed for at sove længe.


Og sammen med cd'en var det fineste kort...jamen det er da for genialt. Kortet er nu fluks hængt op på væggen.


En dejlig søndag venter forude.....der skal bages knækbrød, gåes tur med manden og sysles...og ok jeg snupper nok lige lidt vasketøj ind imellem, men hvad gør det for jeg har god musik på afspilleren.

4 kommentarer:

  1. Oh hvor er du heldig! Elsker Tina Dicow og min datter på 12 er begyndt at snuppe min cd, synes det er gode tegn på at man har givet sin datter ordentlige musik vaner!

    SvarSlet
  2. Super god cd... Min søndag kommer til at gå ved symaskinen. Nu har du jo være så sød at sende mig det skønne Elton mønster :) tak

    SvarSlet
  3. Hej søde Lene det er en af de bedste kommentar jeg længe har fået og er rigtig glad for du har været savnet MEGET.Så dejlig du fandt mig igen søde.Skal hilse og sige der er sket noget hos dig KNUS og forsat rigtig dejlig dag Else

    SvarSlet
  4. Hende der Helle må da ikke være rigtig klog, eller i det mindste hørehæmmet! Tina Dickow er jo guf til øregangene!! MEn heldig at du nyder godt af hendes mangler ;)

    SvarSlet