mandag den 5. marts 2012

Jeg smiler og gi'r ikke op...

...det der strikkeri, er nu ikke helt så nemt og jeg havde faktisk bestemt mig for at give op, mæææn så hev Wenches indlæg lige op i min stædighed.


Tadahhh...et styks strikket pude, strikket efter Stines model fra Hendes Verden....dog ikke i det rigtige garn. Næste gang bliver det altså i en ordenlig kvalitet! BASTA. Jeg vil ikke spare på garn-kvaliteten, for det kan altså ikke betale sig.


Inden jeg kaster mig ud i mere strikkeri, så vil jeg nu lige eksperimentere med lidt hønse-hækling, når jeg ellers får tid mellem konfirmationsforberedelserne ;D

5 kommentarer:

  1. Godt gået Lene, tillykke med din flotte pude

    Stine:))

    SvarSlet
  2. Tillykke - en rigtig fin sejr til dig, du skal nok komme efter det :-)
    Mvh Tina

    SvarSlet
  3. det ser da super godt ud, man skal jo starte et sted med alting, så bare igang og videre, der er jo altid hjælp at hente ude i den store verden ;)

    SvarSlet
  4. Super godt klaret. Al begyndelse er svær. Den næste pude bliver så meget lettere at lave og når du så lærer at slappe af samtidig med, så er du godt kørende.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Hej Lene
    Sikke en fin pude.
    Jeg har sendt dig en mail ang. kørsel til Kreatræf i Odense på søndag.
    Kh. Malene

    SvarSlet