tirsdag den 13. marts 2012

Hæklede cupcakes igen :D

Min søde søde svigerinde sendte mig en bøn og selvfølgelig ville jeg da opfylde den, når det blot drejede sig om hæklede cupcakes og ikke verdens-freden ;D...sidstnævnte ville jeg nok ikke kunne nå til afleverings-datoen...hø hø


Opskriften på disse cupcakes er fra Strikkemagasinet nr. 5/2011......mener jeg helt bestemt....og det er simpelthen den hurtigste opskrift jeg nogensinde har prøvet. Kunne godt tænke mig at hækle nogle i PIMA og nogle i SAMARKAND....fordi begge garner fås i de lækreste farver. 

7 kommentarer:

  1. de er fine, det ser ud til at være en god opskrift :) Jeg har lovet, at lave nogle til vores dagpleje, men synes ikke jeg har fundet en rigtig god opskrift endnu.

    SvarSlet
  2. Lækkersulten melder sig atter her på parcellen. Lene, du lokker med kager der smager og ser godt ud, tø hø men spise dem ville jeg nok ikke.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte Lene Ja det er godt det ikke er de rigtige af slagsen for det kunne gå hen og blive farligt.Men som altid når du går igang er det bare så gennemført.Knus Else

    SvarSlet
  4. De er fine - og ser meget appetitlige ud :-) god idé Karina kommer med at lave nogle til dagplejen!

    SvarSlet
  5. De er blevet rigtig søde. Hyggeligt at møde dig i søndags.

    SvarSlet
  6. De er bare så fine, bare jeg kunne hækle lige så flot.

    SvarSlet