fredag den 9. marts 2012

Det var en kaktus

....jeg havde med ud til Tina i dag ;D

Og ikke fordi jeg synes at hun er af den stikkende slags, nix Tina er bare så skøn og så ved jeg tilfældigvis at hun er helt pjattet med farven LIME.


Den herlige kaktus er købt i Vejen hos E-blomsten.

Jeg havde bare den hyggeligste dag hos Tina og tvivler på om jeg nogensinde kommer til at drikke almindelig dødelig te efter i dag. Smagte for første gang den der te i de fine dåser...kan ikke lige huske navnet, men det var en FANTASTISK te.

Åhh jeg kan mærke at efter sådan en skøn start på dagen, kan week-enden kun blive endnu skønnere, for jeg skal jo også til Krea-træf i Odense.....YEAHHH glæder mig vildt :D.

3 kommentarer:

  1. Heeeelt vildt hyggelig dag Lene!! Det må vi gøre snart igen :) og tak for den ultra søde kaktus! (psst jeg KAN faktisk godt stikke lidt ;) )
    KUSMI the, hedder det og er helt sikkert mit foretrukne... selvom det er lidt dyrt ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin og så er det bare dejligt at finde den helt rigtig gave til en god ven :o)

    Rigtig god weekend i kreativitetens tegn.

    Kh. Jill

    SvarSlet
  3. Kusmi the <3 luv it!!
    flooot kaktus.. syntes selv jeg havde bare LIDT ret da jeg skrev blomst ( hi hi)

    SvarSlet