søndag den 25. marts 2012

Forårs-humør og konfirmationsforberedelserne...

...går hånd i hånd i dag.

I går fik jeg købt de sidste ting ind til bordkort og til et dekorativt indslag til festen.

Mange af mine "gamle" læsere er ikke i tvivl om at jeg ELSKER Panduro Hobby, men indkøbet blev altså foretaget hos en ny-opdaget butik, nemlig Butik 112 i Egtved....(Panduro Hobby havde udsolgt af lige præcis det karton jeg skulle bruge, men nu er det altså tilbage på hylderne igen....jeg kunne blot ikke vente)

Hos Butik 112 er hjælpsomheden og iderigdommen stor og jeg kan kun anbefale at man kigger forbi hjemmesiden eller endnu bedre fristes i den fysiske butik ;D....og nej jeg er ikke betalt med rabat for at skrive så pænt om butikken eller ejeren....for jeg tør slet ikke be' om rabat eller ting til give aways ;D


I dag skal forårs-vejret nydes ude i et natur-hegn....jep jeg skal ud og fælde træer, så vi kan lave nogle fine dekorative træer til fest-lokalet. Det gør lidt ondt på mig, at skulle fælde træer, der har arbejdet så hårdt på at vokse sig store, for blot at blive fældet.......jep jep det rabler for damen, men jeg synes nu at træer er så smukke og kan ikke li' at fælde dem.......og alligevel VIL jeg ha' dem som et dekorativt indslag til konfirmationsfesten (?). Til mit eget forsvar skal natur-hegnet tyndes ud, så nu får de fældede træer da i det mindste en second chance for at fremvise deres skønhed.......også selv om de skal males sorte....drengens ønske....suk suk.

Men inden jeg skal ud og agere dræber-maskine, så skal jeg lige i kirke og høre de kommende konfirmander afholde søndagens gudstjeneste......de har nemlig alle været på week-end hos præsten og slutter af med at bidrage til gudstjenesten.....rigtig rigtig fin idé......skønt med en ung præst med nye ideer :D

1 kommentar:

  1. Det ser fint ud - vi havde også kontakt til butik 112 i forbindelse med vores bryllup - super hjælpsomhed.

    Glæder mig til at følge dit træprojekt - jeg vil nemlig gerne have en sølvtræstamme i en stooooor vase!!!

    SvarSlet