fredag den 16. marts 2012

Hæklet ugle

Jeg har længe forsøgt mig med denne hæklede ugle-krukke (ja det er en lille krukke), men opskriften var på svensk (?) og helt uforståelig....for mig ;D. 

Jeg kender jo en lille pige, der er VILD med ugler og derfor måtte jeg da prøve kræfter med opskriften igen :D. Originalen er super flot, specielt farverne, men nu skulle uglen her jo matche pigens værelse.


Mønsteret findes her.

PS. Om lidt går turen til skadestuen, for jeg har næsten ikke sovet i nat på grund af min åndsvage fod/tå. Håber at det blot er slaget.....for dælen hvor har jeg ondt i den. Mon ikke jeg skal medbringe mit hækletøj, for der er sikkert laaaaang ventetid på en skadestue?

4 kommentarer:

  1. Hold da op den er bare sød.....Minder lidt om mine strikkede ugler, som jeg helt manisk fremstillede i efteråret. Må snart igang igen, har bestile en helbredelse af min arm til på mandag :)
    Må vis lige gemme opskriften.
    Rigtig god bedring med tåen, mon ikke du får noget mega smertestilende, så kan du sidde i en morfinrus og hækle, det kunne være spændende at se et resultat af ;) Pøj pøj!!

    SvarSlet
  2. Den er sød og med indbygget rum til hemmeligheder kan den da kun blive en succes.

    Lene, man skal vist ringe til skadestuen, så får man en tid og vupti næsten ingen ventetid.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Ih hvor er den fin...
    Den er jo perfekt til opbevaring!
    Og, jo, du må hellere tage hækletøjet med. Det tager gerne en krig sådanne steder. God bedring...

    SvarSlet
  4. Skøn ugle - den kommer garanteret til at vække begejstring og glæde - god inspiration - jeg får lyst til at fatte hæklenålen :-)

    SvarSlet