fredag den 4. november 2011

Tvungen fri-aften


Jeg sidder ALTID med et håndarbejde i hænderne, når jeg sætter mig foran tv'et. I går aftes var jeg træt og frøs, så uldtæppet røg hurtigt over benene og kort tid efter kom kattene listende og lagde sig til rette.

Håndarbejdet havde jeg ikke fået med hen til sofaen og jeg kunne da ikke nænne at flytte kattene, vel? Nej så det blev en tvungen fri-aften, men det var TOTAL HYGGE og VARMT (Basse er en levende og meget efektiv varmepude, men hellere svede tran end flytte katten, ikke?)

I dag skal der males ispinde....ja hvad mon jeg skal bruge dem til? hæ hæ håber idéen lykkes og jeg kan vise den i løbet af et par dage.

NB. Opdagde først nu at jeg rent faktisk havde to forskellige par strømper på ;D

3 kommentarer:

  1. hvor hyggeligt :)
    Jeg har min hylde med sytøj lige over sofaen, så når katten kommer listende så behøver jeg ikke være arbejdsløs. :)
    Jeg er dog heller ikke bange for at sætte manden i sving med at hente sytøj.
    kh Emma

    SvarSlet
  2. Ohh... det ser hyggeligt ud.
    Jeg har prøvet det samme med hunden. Hun er for stor som skødehund men nogen gange sætter jeg mig ned på gulvet til hende og så lægger hun sig halvt ovenpå benene og så sidder man der...! ;o)

    De få gange hvor jeg husker hækletøjet, fjernbetjeningen og thekoppen, gider hun selvfølgelig ikke "ligge i ske" ;o)

    SvarSlet
  3. Ja, det er noget jeg kender ALT til.. Normalt, når jeg sidder i sofaen med hæklerier eller andet kreativt, så kommer der mindst en kat luskende og skal være med. Enten som hygge på skødet eller ved siden af, eller også for at jagte garnet eller hæklenålen :)

    SvarSlet