tirsdag den 8. november 2011

Overspringshandling; shrinky dinky ring

billedet er lånt her

Jeg har på ingen måde tid til overspringshandlinger inden julemarkedet, men mit hoved var her til morgen fyldt af bekymring over sviger-kattens skæbne (om en uge er den hjemløs = aflivning eller nyt hjem). Mit store kattehjerte kan næsten ikke klare det.

For at få tankerne afledt gik jeg ind på http://www.pinterest.com/ .....uha det er farligt....og her fandt jeg disse ringe lavet i krympeplast. Vejledningen er let (læs hele vejledningen FØR du begynder), men mine ringe blev ikke så vellykkede (fedtede for meget rundt med stemplerne) og derfor vise jeg ikke et billede....jep jeg blev lige lidt forfængelig ;D

Og nej, overspringshandlingen hjalp ikke på mit humør, men jeg har dog fået lidt ro til at fortsætte nisse-syningen.

1 kommentar:

  1. Uuuuh hvor er de bare smarte.. Det kunne være jeg skulle prøve det en gang..

    SvarSlet