lørdag den 19. november 2011

Det kører i ring for mig

...ja ja platheder er der nok af, nu hvor jeg indleder natarbejdet.


Jeg er altså ikke helt klar til julemarkedet i morgen i Billund centeret, så jeg må tage natten i brug. Der er så mange ting jeg gerne ville ha' nået og der er ting jeg bestemt VIL nå.

Jeg glæder mig helt vildt til i morgen, selv om jeg også har mine øjeblikke med tvivl om jeg nu også slår til....for på én eller anden måde, så har jeg alt og intet med til julemarkedet...og der plejer at være utrolig dygtige folk....hvad har jeg dog indladt mig på?!

Forresten så har jeg også to af mine hækle-etui-mønstre (den første og den sidste model) med, som kan købes for 25 kroner pr. stk. Noget jeg er stolt af og som jeg håber vil vække interesse....også i blogland ;D


1 kommentar:

  1. Jeg vil rigtig gerne købe et af dine mønstre til et knit-pro-etui, bare sig til når du har et klar...

    SvarSlet