torsdag den 10. november 2011

Så er der styr på situationen...


..i hvert fald i forhold til Bølle's mor.


Bølle er afkom fra min svigermors kat.

Jeg har jo skrevet om min frustration og tristhed over min svigermors kat, der nu om få dage ikke længere har et hjem. Det er slut med muligheden for at bringe sin kat til videreformidling på internaterne....stakkels de mange katte, der nu ryger ud i kulden...sådan helt bogstavligt.

Nå men de gode....nej FANTASTISKE nyheder er, at min svigermors kat nu har fået sig et godt og kærligt hjem.....altså fra på lørdag, hvor den flytter til det nordlige Jylland. Hurrah for en fantastisk kvinde, der så mit indlæg og besluttede sig for at finde katten et hjem....jeg er lykkelig, for jeg er sikker på, at det bliver godt for katten og den nye ejer.

Blogland er dog fantastisk. Jeg har opdaget at jeg ikke er alene med min store kærlighed til katte. Tænk jeg har talt med én, der er mindst lige så tosset som mig ;D (sønnen mener nu ikke at min galskab kan overgåes).

8 kommentarer:

  1. Nej, hvor skønt. Jeg har flere gange tænkt på den stakkels lille kat (og dig), så det er godt at læse, at et nyt hjem er fundet.
    Super :)

    SvarSlet
  2. JUBIIIIII!!!! for en fantastisk nyhed. EJ hvor er jeg glad, uhhh jeg har ellers en drøm om at når mine unger flyver fra reden bliver jeg den lokale landsbytossse med 60 katte. I just LOVE them.

    SvarSlet
  3. Hvor er det en dejlig nyhed. Er ikke kattemenneske, men det er ikke til at holde ud at tænke på, at et sundt og rask dyr må aflives. Så hurra for blogland og den behjertede hjælper!

    SvarSlet
  4. Kristiane, vi deler samme drøm ;D

    SvarSlet
  5. åh det glæder mit store katte hjerte at katten får sig et nyt og godt hjem, tjek evt. min blog og se mine 2 katte max og emil. ha en dejlig dag klem

    SvarSlet
  6. Puha! Hvor er det bare godt at høre!

    SvarSlet
  7. Dejligt at høre!!
    Jeg spurgte min mor, om hun var interesseret i at blive katteejer igen, da jeg læste om Bølles mor. Men siden hendes kat døde for et par år siden, er hun blevet glad for at være uafhængig (hun rejser flere gange om året og tager på mange weekendbesøg).
    Her hos os selv har vi allerede en dejlig kat, der desværre hader andre katte. Men jeg ville meget gerne have kunnet hjælpe, så det er virkelig rart at høre, at alt ender godt!!

    SvarSlet
  8. Jeg er lykkelig for, at jeg kunne hjælpe. Den er så skøn og har vundet mit hjerte <3

    SvarSlet