lørdag den 12. november 2011

Dagens opgave kræver...

HØREVÆRN

Vi skal mødes med den nye ejer af min svigermors kat. Han bor laaaangt væk, men er det helt rigtige hjem til den dejlige lille kat. Vi har aftalt at mødes på midten (120 km fra Vorbasse) og grunden til høreværns-ønsket er ikke pga. min mand og hans musik-smag...nej....katten skriger, når den bliver transporteret i bil. Vi snakker ikke om stille miaven, men om øredøvende miavende skrigeri. Da jeg kørte den til dyrlæge (24 km) for to måneder siden, SKREG den hele vejen.

Håber virkelig, at den bliver træt på et tidspunkt....for det er jo så synd, at den bliver så stresset (den får altså lidt Zylkene, som vi håber virker beroligende nok).

Mon jeg kan koncentrere mig om at hækle på turen?

NB: Har prøvet at hente to killinger i Skanderborg, hvoraf den ene også skreg hele vejen hjem til Vorbasse, men det var trods alt kun en killings miavende skrig.

2 kommentarer:

  1. Håber det virker, det beroligende på katten.
    Dejligt for jer alle at I fandt en god ny ejer til katten.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Uha, min kat skreg i alle de 8½ år han nåede at leve, hver gang han sad i bilen.. men jeg har aldrig prøvet beroligende medicin.
    Dejligt at det lykkedes at finde et nyt hjem.

    SvarSlet