fredag den 26. oktober 2012

Skønt at kunne hjælpe

ses vi i Fredericia?

De to Tilda BAMBI'er er at finde på Panduro Hobby's stand til Kreative Dage i Fredericia. Jeg fik nemlig lov at hjælpe med at sy de herlige Tilda BAMBI'er fra den nye Tilda bog. Tusind tak, Dorthe.

ikke smart at glemme at fotografere i dagslys
og så forsøge i morgen-mørket inden de to dyr skulle afleveres.

Jeg er helt pjattet med at sy Tilda-figurer. At sidde og pusle med de små detaljer og tænke over de sytekniske finesser, er lige noget for en nørd, som mig.

Tilda BAMBI'erne er sy-teknisk lette at sy, men monterings-mæssigt syntes jeg at det var lidt sværere end andre figurer. MEN jeg skal da også finde tid til at lave en enkelt BAMBI til mig selv.

PS. Grunden til at jeg skriver bambi med stort, er til ære for Dorthe, der kalder dem for ELGE???? Tsk, tsk Dorthe, nu bliver du altså mobbet.....på den kærlige måde.

PS. igen: Bambi'erne er i virkeligheden en blanding af rådyr og dådyr ;D



12 kommentarer:

  1. Flotte! Jeg tænker jeg vil en tur forbi Kreative Dage i morgen, lørdag, så der må jeg kigge forbi standen og se dem i virkeligheden - det er altså også altid sjovest at kigge med fingrene!

    SvarSlet
  2. Så fik vi også lidt zoologisk undervisning med på vejen! ;-) De er super søde - jeg er rigtig ærgerlig over at jeg ikke kan komme til FA denne weekend, men det ville helt sikkert også være et alt for farligt sted for mig! Enten koger min hjerne over af alle de ting jeg OSSE VIL HA eller også køber jeg bare bare ludfattig. Så jeg må hellere blive hjemme. ;-)

    SvarSlet
  3. De er virkelig skønne, og er også en som elsker at sy Tilda ting, det er så hyggeligt.

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er de fine. Er også rigtig glad for Tilda, og har et par bøger herhjemme, og et par julegaver i tankerne med nogle Tilda elefanter:)
    Glæder mig til at se dem i morgen i Fredericia

    SvarSlet
  5. GUUUD hvor er de SKØNNE :)
    Rigtig rigtig flotte.. gid jeg kunne sy :( så havde jeg syet sådan et lækkert par til jul :)

    SvarSlet
  6. Super skønne, du er en knag til at sy, dine ting er så fint lavet;O)

    SvarSlet
  7. Aj Lene ;0) hvor er de blevet super fine

    SvarSlet
  8. Så dem "live" i dag og suk hvor er de bare fine. Du er bare en knag til det, fantastisk.
    Kh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. De er helt vildt søde de 2 Bambier (som på ingen måde ligner elge). Hi hi.

    SvarSlet
  10. Hvor er du bare dygtigt, det er de flotteste bambi jeg nogensinde har set .-)

    Ha´end dejlig weekend..

    Knus Susi

    SvarSlet
  11. Så er jeg hjemvendt fra Fredericia, hvor bambierne er set live - ig er meget fine! Bogen er kommet med hjem:)

    SvarSlet